תפריט

עמדת טעינה לרכבי בי.וי.די (BYD)

בחר/י דגם

רכשתם או מעוניינים לרכוש רכב byd? החלק הבלתי נפרד הוא רכישת עמדת טעינה לרכבי byd המתאימה לסוג הרכב. בחירת עמדת הטעינה לרכב חשובה על מנת לקבל מקסימום טעינה והתממשקות מלאה. 

חברת byd הינה יצרנית רכבים הפועלת מעל 20 שנה. byd מייצרת רכבים חשמליים, אוטובוסים חשמליים ואפילו אופניים חשמליים. בתחילת פעילותה החברה ייצרה רכבים היברידיים, אבל בתקופה האחרונה החלה בייצור רכבים חשמליים מלאים המעוררים התעניינות רבה. מהר מאוד הפכה byd לחברה הרביעית בגודלה בעולם לשנת 2021 בתחום הרכבים החשמליים. 

ברבעון האחרון של שנת 2022 הושק אולם התצוגה של המותג הסיני בפתח תקווה ע"י היבואן קבוצת שלמה. במהרה רכבי החברה כבשו את רכבי ישראל עם דגמים חדשים שלא מפסיקים להגיע לארץ.

BYD Atto3

הדגם אטו 3 הגיע לישראל ברבעון האחרון של 2022 והינו הרכב הראשון של החברה בישראל. האטו 3 הינו רכב פנאי שטח חשמלי אשר מאיץ מ-0 ל- 100 קמ"ש בזמן מדהים של 7.3 שניות בלבד. 

לרכב עיצוב חדשני וטכנולוגיה מתקדמת, למשל: זיהוי קולי, הנעה בלחיצה, בקרת אקלים ומזגן במושבים האחוריים, מסך ומולטימדיה ענק בגודל 12.8 אינץ' (המסך בגרסה המעוצבת גדול יותר), גג שמש פנורמי, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים, חיישני תאורה, מראות צד מתקפלות ומחוממות, בלם יד חשמלי ועוד.

לרכב מערכות בטיחות רבות: מערכת סטייה מנתיב, צילום 360 מעלות, זיהוי עצמים בשטחים מתים ובקרת שיוט, 7 כריות אוויר, ביטול כרית אוויר לנוסע, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, זיהוי תמרורים, התרעת רכב חולף בפתיחת דלת ועוד.

הרכב עבר את מבחני הריסוק של- NCAP האירופאית, בהם זכה לחמישה כוכבי בטיחות.

אם אתם רוצים לרכוש את דגם זה כדאי להכיר את הפרטים הטכניים של הרבה וכמובן את יכולות הטעינה שלו. זאת כדי לשמור על טיב הסוללה לאורך זמן. הטעינה הביתית המקסימאלית לדגם atto 3 היא בהספק של 11KW לשעה. לכן עמדת הטעינה המתאימה לרכב byd atto 3 הינה עמדת טעינה תלת פאזית בהספק של עד 22KW. ההבדל בין 22KW ל- 11KW לא משמעותי במחיר, אבל אם חושבים קצת על העתיד כדאי להוסיף מעט ולרכוש עמדה עוצמתית יותר.

טבלת נתוני טעינה BYD Atto3

קיבולת סוללה60.5 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית60
טווח נסיעה420 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)89 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10043 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
עמדת טעינה מתאימהעמדה תלת פאזית
מיקום שקע טעינהצד ימין - קדמי
BYD Atto3
אולי יעניין אותך:

BYD HAN

דגם האן הינו מכונית סאגן חשמלית יוקרתית של החברה הסינית. הרכב נראה אלגנטי ומעוצב בקפידה, לכן זכה בפרס העיצוב ונתן כבוד ליצרנית הסינית העולה. byd han מתחרה על אותה משבצת יחד עם טסלה מודל s. 

לא רק עיצוב עתידני, דגם ההאן מאיץ מ-0 ל-100 במהירות מפתיעה של 3.8 שניות בלבד. הדגם מפנק בכל רמ"ח איבריו, בין הפיצ'רים ברכב תמצאו: חימום במושבים ואפילו בהגה, בקרת אקלים גם במושב האחורי, גג פנורמי חשמלי, ריפודי עור, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, קיפול מראות חשמלי, מחשב דרך, בורר מצבי נהיגה, תצוגה עילית, משטח טעינה אלחוטי ועוד מגוון פיצ'רים נוספים.

ניכר שעל בטיחות לא חסכו כאן, בין מערכות הבטיחות תמצאו: בחירת מצב נהיגה, צילום 360 מעלות, זיהוי רכבים ואופנועים בשטחים מתים, 9 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, ביטול כרית אוויר לנוסע, התרעת סטייה מנתיב, חיישני לחץ אוויר, זיהוי תמרורים, זיהוי תנועה החוצה מאחור ועוד.

אם אתם מתכננים לרכוש האן בקרוב, חשוב שתדעו את מפרט הטעינה של הרכב. על מנת לשמור על סוללת הרכב לאורך זמן וכמובן כדי לדעת האם זמני הטעינה מתאימים לכם.

בדומה לדגם האטו 3 עמדת הטעינה המתאימה ל- byd האן, הינה עמדת טעינה תלת פאזית עם כבל מסוג type2

טבלת נתוני הטעינה של BYD HAN

קיבולת סוללה85.4 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית6.6 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10012 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית43
טווח נסיעה520 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)120 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10055 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה450
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

BYD Dolfin

דגם הדולפין הינו רכב משפחתי חשמלי קטן עם עיצוב חדשני. בדומה לעוד דגמים של החברה כמו אטו 3, הדולפין מזכירה אותם מאוד בפנים הרכב. לרכב שתי רמות גימור, בשתיהן טווח הנסיעה הוא 427 לפי הצהרת היצרן.

בעזרת 204 כ"ס, הדולפין יכולה להאיץ מ-0 ל- 100 בזמן מעולה של 7 שניות בלבד. הרגשת הנסיעה שלה על הכביש חלקה במיוחד, בזכות המתלים הרכים שלה. 

מערכות הבטיחות ברכב מאובזרות מאוד, אך לפעמים יותר מדי טובה. מערכת הסטייה מנתיב חשובה, אבל מתקנת בצורה אגרסיבית ומשפיע על הנהיגה. 

מסך הרכב הוא אותו מסך שאנחנו מכירים מדגם האטו 3, בגודל 12.8 אינץ'. כמובן שהנעה ללא מפתח הוא פיצ'ר שניתן לראות בכל דגמי החברה. בדגם המאובזר יותר, תוכלו למצוא גם גג פנורמי, צבעים מיוחדים בגג, חלונות כהים ומשטחי טעינה אלחוטי (חבל שלא מגיע גם בדגם הרגיל).

כדי להתאים עמדת טעינה לרכב byd דולפין כדי להכיר את פרטי הטעינה שלו הכנו לכם טבלה עם מה שחשוב לדעת.

טבלת נתוני הטעינה של BYD Dolfin

קיבולת סוללה86.4 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית7.4 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית35
טווח נסיעה400 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)120 קילוואט
טעינה מהירה מ-0 ל-%10043 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה420
מיקום שקע טעינהצד ימין - קדמי
BYD Dolfin

BYD TANG

הדגם טאנג הוא רכב 7 מושבים השואף להיות רכב פנאי משפחתי גדול. בישראל הוא משווק רק בגרסתו החשמלית. בשנת 2016 הטאנג נבחר להיות הרכב הנמכר ביותר בסין באותה תקופה. 

בדומה לקו העיצוב של החברה גם כאן מדובר על רכב אלגנטי המסוגל להאיץ בזמן בלתי נתפס של 4.6 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש. החברה דואגת לנוחות המשתמש בעזרת תאורת אווירה עם מעל 30 גוונים שונים, מערכת שמע איכותית, מסך 12.8 כמו של האטו 3 והנעה ללא מפתח.

בפאן הבטיחותי גם לא חסכו כאן עם מערכת לבחירת מצב נהיגה, בקרת שיוט, חיישני קרבה קדמיים ועוד. 

חברתנו מעניקה פתרונות טעינה מותאמים אישית לפי כל סוג רכב, בעזרת עמדות טעינה חכמות ומתקדמות. מאחורינו כבר אלפי התקנות של עמדות טעינה בשנים האחרונות, לכן אנחנו יודעים להתאים עמדת טעינה לכל לקוח ואף להתקין אותה בכל תוואי שטח. 

טבלת נתוני הטעינה של BYD TANG

קיבולת סוללה86.4 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית7.4 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית35
טווח נסיעה400 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)120 קילוואט
טעינה מהירה מ-0 ל-%10043 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה420
מיקום שקע טעינהצד ימין - קדמי

באיזה סוגי עמדות ביתיות כדי להשתמש ברכבי byd?

טעינת ביתית של רכבי BYD מתבצעת ע"י עמדות טעינה AC ביתיות. כמובן שאפשר לטעון גם בעמדות ציבוריות, כשרובן מתאימות לבי וי די בלי בעיה. את עמדות הטעינה הציבוריות תוכלו למצוא במפת עמדות הטעינה שלנו. שמדברים על עמדות טעינה ביתיות בחירת העמדה מתבצעת בהתחשבות בתשתית החשמל הביתית אליה מתחברים. 

עמדות הטעינה המתאימות ליצרנית byd הינם עמדות עם חיבור type 2. עמדת טעינה עמידה לאורך שנים. לכן העדיפות היא לחיבור עמדות תלת פאזיות (אפילו אם הרכב הוא חד פאזי) כדי שיוכלו לשמש גם לרכבים עתידיים. 

שאלה נפוצה בקרב בעלי רכב חשמלי הינה איך מחשבים את זמן הטעינה? זה פשוט מאוד אם בטעינה ציבורית או אם ביתית. חישוב זמן הטעינה מחושב לפי גודל הסוללה לחלק לקילוואט שעה שאותו הרכב מקבל.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!