מחזור סוללות של רכב חשמלי
הרכב החשמלי כאן כדי להישאר, אך מה לגבי מחזור הסוללות של רכב חשמלי?
אך אם אתם בעלי רכב חשמלי או שאתם הולכים להיות בעתיד.
יש מגוון דברים חשובים שחייב להבין על רכב חשמלי, אחד מהם הוא סוללת הרכב.
סוללות הרכב החשמלי עמידה מאוד ועדיפה מאוד על מנועי בנזין.
אך אם זאת השאלה על עניין המחזור נשאלת כל הזמן.
באנו לעשות לכם קצת סדר בנוגע למחזור סוללות רכב חשמלי.
בעוד כמה שנים בגלל הביקוש הרב לרכבים חשמליים יעלה בעשרות אחוזים.
אבל יכול להיות שיש פה הזדמנות לעשות מהסביבה נקייה יותר.
כל הפלוסים שיש בנהיגה ברכב חשמלי כבר ידועים מאוד.
רכבים חשמליים לא פולטים גזים כמו ברכב בנזין, לכן הן מפחיתות את הזיהום בערים המרכזיות.
המרכיב העיקרי והיקר ברכב חשמלי הוא הסוללה.
לכן בגלל ירידת מחירי הסוללות בגלל תמריצים של מדינות שנגד זיהום אוויר, מחירי המכוניות יורדים ולאט לאט הן הופכות להיות נחלת הכלל.
אך מרחפת שאלה קטנה באוויר, הייצור של הרכבים החשמליים גם יוצר זיהום.
העובדה שכל בערך 150,000 קילומטר או בין 7-10 שנים יכולה להיות בעיה.
הסוללות של המכוניות החשמליות מכילות בתוכן חומרים מאוד רעילים.
כך שולפי הערכה ככל שיהיו יותר רכבים חשמליים, כך יגדלו מספר הסוללות שיש למצוא להן פתרון.
מחזור סוללות הוא דבר שחייב לקרות!
אין ספק שעל מנת לצמצם את הנזק מהסוללות יהיה למחזר אותן או למצוא להן שימוש אחר.
כיום עניין המחזור של הסוללות עדיין בחיתוליו, אך אנו סבורים שעניין המחזור צפוי לגדול באופן ניכר בעוד כמה שנים.
מחזור סוללות הוא דבר חובה מצד אחד אך אין ספק שבשורת הרכבים החשמליים היא חובה מצד שני.
יצרניות הרכב הגדולות בעולם כבר מתחילות לתכנן לעשות שימוש מחדש בסוללות משומשות.
חברת ניסאן היפנית יזמה פרויקט שבו היא לוקחת סוללות ישנות ומשמישה אותן.
דבר זה עוזר להאיר פנסי רחוב ולהפחית את החשמל במדינה.
גם חברת רנו הצרפתית נותנת את ידה לכמה מיזמים בתחום המחזור.
החברה הודיעה שבתכנונה לבנות מערכות ענק אשר אוגרות חשמל ע"י סוללות מכוניות חשמליות.
חברת טסלה הידועה מתכננת להשתמש מחדש בחלקי הרכבים שלה שזו גם יוזמה מבורכת.
ברור שמחזור סוללות הרכב החשמלי יהיו דבר חובה.
אבל אפשר להירגע כי המון אנשי מחקר ופיתוח כבר עובדים על זה במרץ.
מה שאומר שאולי תוך כמה שנים כבר נוכל לראות התקדמות גם בנושא הזה.
המפעלים הכי גדולים הממחזרים היום ליתיום נמצאים בסין.
הסוללות שמגיעות למחזור עוברות תהליך של התכה ואז עוברות תהליך מיצוי.
מפעלים אלו עובדים בעלויות גבוהות מאוד בשל הציוד היקר, אך למרות זאת ערכו של שוק הסוללות העולמי צפוי להגיע לרמה של מעל 70 מיליארד דולר בעוד 4 שנים.
בשיטה זו אפשר למצות מתכות יקרות מתוך הסוללות של מכוניות חשמליות, ללא צורך בכימיקלים וטמפרטורה שמגיעה לגבהים.
לסיכום
עולם הסוללות למכוניות חשמליות הולך לצבור תאוצה ואתו עניין מחזור הסוללות של רכב חשמלי.
אנו מאמינים שאם פיתוחי הסוללות יתפתחו כך גם פתרונות אקולוגיים.
נראה שתעשיית הרכב החשמלי כאן כדי להישאר ונקווה שימצאו פתרון יצירתי לבעיית הסוללות.
מתלבטים אם לרכוש רכב חשמלי? אנו מאוד ממליצים לכם שכן.
מהפיכת הרכב החשמלי בלתי נמנעת ותחדור לשוק בעוצמה בשנים הקרובות.
אל תישארו מאחור! רכב חשמלי הופך את החיים לירוקים יותר וחסכוניים יותר!
רכשתם רכב חשמלי ואתם מעוניינים לרכוש ולהתקין עמדת טעינה? אנחנו נדאג לכם למחיר הזול ביותר וכמובן לאיכות התקנה ללא פשרות! צרו קשר עוד היום ונשמח לתת לכם את פתרון הטעינה המתאים והמשתלם ביותר בעבורכם!