תפריט

תמיכה טכנית

הכנו לכם שאלות נפוצות העוזרות לתת פתרון אונליין, במידה ולא קיבלתם תשובה תוכלו לפתוח קריאת שירות ותענו בהקדם.

שאלות נוספות

במידה והאפליקציה שלכם לא מוצאת את עמדת הטעינה יש לבצע רענון.

כשתיכנסו לאפליקציה תראו את המספר הסידורי של העמדה בצבע שחור. על מנת להתחבר יש להפוך את המספר לצבע כתום עם הכיתוב מחובר.

וודאו שהבלוטות' בטלפון דלוק, לכו ליד העמדה, כנסו למסך הזה ובצעו רענון. פשוט החליקו מלמעלה למטה ותראו עיגול מסתובב. ברגע שעושים זאת הבלוטות' סורק את ההתקנים הקרובים ומתחבר לעמדה.

סיבה שניה לחוסר חיבור היא שמישהו כבר מחובר לעמדה באותו רגע מטלפון אחר. 

הכפתור האדום בצד העמדה הינו כפתור חירום. אין למה להשתמש בכפתור זה, אלא אם כן יש צורך בניתוק דחוף של הטעינה או של העמדה. 

במידה וכפתור זה לחוץ אין אפשרות לבצע טעינה והעמדה תאיר באור אדום עם המספר 1 על הצג.

כרטיסי ה- RFID שמגיעים עם העמדה משמשים לזיהוי משתמש בעמדה ובכך מונעים טעינה בלתי מורשית.

השימוש בכרטיס מתבצע לאחר חיבור כבל הטעינה לשקע ברכב. לאחר החיבור יש להעביר את הכרטיס במקום הייעודי בעמדה והטעינה תחל.

הכרטיס משמש בין היתר גם לעצירת הטעינה. העברת הכרטיס במקום הייעודי בזמן טעינה תעצור את הטעינה מיידית.

לא הצלחתם לקבל מענה? פתחו קריאת שירות חדשה ואחד מנציגי התמיכה שלנו יטפל בפנייתכם.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!