תמיכה טכנית
הכנו לכם שאלות נפוצות העוזרות לתת פתרון אונליין, במידה ולא קיבלתם תשובה תוכלו לפתוח קריאת שירות ותענו בהקדם.
בעת הפעלה ראשונית של האפליקציה, יש לוודא שהעמדה אינה מחוברת לרכב ושהבלוטות' בטלפון דלוק.
לאחר מכן יש להוריד את אפליקציית "taldor ev" מחנות האפליקציות.
לחצו על הוספת עמדה, לאחר מכן יופיעו 2 שדות למילוי.
בשדה העליון רשמו את המספר הסידורי של העמדה, המספר מופיע בכרטיס ה- frid ועל העמדה עצמה.
בשדה התחתון רשמו את הסיסמא הראשונית 123456.
לאחר מכן יופיע המספר הסידורי בצבע כתום עם כיתוב של מחובר.
לחצו על המספר שבכתום והאפליקציה תתחבר.
איך מבצעים טעינה ראשונית? בכל טעינה שימו לב שהעמדה מהבהבת באור ירוק.
לאחר מכן הכניסו את האקדח לרכב ובדקו שהוא ננעל בשקע הטעינה.
בעת שהאקדח מחובר הצמידו את הכרטיס החכם למיקום המיועד בעמדה והטעינה תחל.
במידה ובחרתם בטעינה ללא כרטיס, ברגע שתכניסו את האקדח לשקע הטעינה הטעינה תחל אוטומטית.
את העמדות שלנו ניתן להתקין גם בתלת פאזי וגם בחד פאזי.
את העמדה ניתן להתקין ב-16 אמפר ועד 32 אמפר. כמובן במידה והלוח חשמל מסוגל להכיל זאת.
חיבור תלת פאזי
בעת חיבור 16 אמפר תלת פאזי יש להתקין כבל תלת פאזי 5X4.
בעת חיבור 32 אמפר תלת פאזי יש להתקין כבל תלת פאזי 5X6.
חיבור חד פאזי
בעת חיבור 16 אמפר חד פאזי יש להתקין כבל 3X4.
בעת חיבור 32 אמפר חד פאזי יש להתקין כבל 3X6.
בעת תקלה בעמדה העמדה תהפוך להאיר באור אדום. ברגע שזה קורה ישנו מספר תקנה המופיע על צג העמדה.
לפי מספר התקנה ניתן להבין את הבעיה שבעמדה.
תקלה מספר 1 – מפסק החירום בצד ימין של העמדה לחוץ ויש לשחררו כדי להתחיל טעינה.
תקלה מספר 2 – המתח גבוה מדי, יש לקרוא לטכנאי שירות.
תקלה מספר 3 – המתח נמוך מדי.
תקלה מספר 4 – דליפת זרם לאדמה.
תקלה מספר 6 – בעיית הארכה.
ברגע שהצלחתם להתחבר לאפליקציה ישנו סדר פעולות שיש לבצע על מנת לטעון עם האפליקציה.
השלב הראשון הוא להתחבר לממשק הניהול של האפליקציה לפני שמחברים את העמדה לרכב.
לאחר שהתחברתם לאפליקציה יש להכניס את כבל הטעינה לשקע הטעינה ברכב ולוודא שהוא ננעל.
עכשיו ניתן ללחוץ על תחילת טעינה באפליקציה והטעינה תחל מיד.
שאלות נוספות
במידה והאפליקציה שלכם לא מוצאת את עמדת הטעינה יש לבצע רענון.
כשתיכנסו לאפליקציה תראו את המספר הסידורי של העמדה בצבע שחור. על מנת להתחבר יש להפוך את המספר לצבע כתום עם הכיתוב מחובר.
וודאו שהבלוטות' בטלפון דלוק, לכו ליד העמדה, כנסו למסך הזה ובצעו רענון. פשוט החליקו מלמעלה למטה ותראו עיגול מסתובב. ברגע שעושים זאת הבלוטות' סורק את ההתקנים הקרובים ומתחבר לעמדה.
סיבה שניה לחוסר חיבור היא שמישהו כבר מחובר לעמדה באותו רגע מטלפון אחר.
הכפתור האדום בצד העמדה הינו כפתור חירום. אין למה להשתמש בכפתור זה, אלא אם כן יש צורך בניתוק דחוף של הטעינה או של העמדה.
במידה וכפתור זה לחוץ אין אפשרות לבצע טעינה והעמדה תאיר באור אדום עם המספר 1 על הצג.
כרטיסי ה- RFID שמגיעים עם העמדה משמשים לזיהוי משתמש בעמדה ובכך מונעים טעינה בלתי מורשית.
השימוש בכרטיס מתבצע לאחר חיבור כבל הטעינה לשקע ברכב. לאחר החיבור יש להעביר את הכרטיס במקום הייעודי בעמדה והטעינה תחל.
הכרטיס משמש בין היתר גם לעצירת הטעינה. העברת הכרטיס במקום הייעודי בזמן טעינה תעצור את הטעינה מיידית.