תפריט

מה היתרונות בתחנת טעינה ביתית לרכב חשמלי

מתלבטים האם לרכוש רכב חשמלי או שיש ברשותכם אחד? רגילים לתדלק רכב בתחנת דלק ופוחדים לעבור לחשמל?

טעינת רכב חשמלי היא פעולה יומיומית שדואגת להניע את הרכב החשמלי. תוכלו להתקין בביתכם עמדת טעינה בעלות של כמה אלפי שקלים. האם זה שווה את זה? איך זה עובד? הכנו לכם מאמר מפורט שיענה לכם על כל השאלות.

יתרונות וחסרונות בתחנת טעינה ביתית

טעינת רכב חשמלי בבית - מה הכוונה?

ככל שוק הרכבים הולך וצובר תאוצה, כך גם שוק תחנות הטעינה הביתיות והציבוריות. מספר רב של רכבים חשמליים בשוק, דורש פתרונות איכותיים ומתקדמים לביצוע טעינה. עמדת טעינה ביתית לרבב חשמלי היא אפשרות הטעינה המשתלמת והנוחה ביותר.

עמדה ביתית מותקנת בחנייה הפרטית שלכם ומאפשרת טעינה בכל רגע, ממש כמו תחנת דלק פרטית. עמדה כזו ניתן להתקין כמעט בכל בניין מגורים או בית פרטי ללא שום בעיה. יש מספר מקרים בהם קיים קושי בהתקנה כזו כמו: אי הסכמה של הדיירים או הועד וחוסר בחנייה בטאבו.

אז האם כדאי להשקיע בעמדת טעינה ביתית? התשובה היא חד משמעית כן. העמדה הביתית מביאה יתרונות רבים לבעליה, עליהם נרחיב בהמשך.

חיסכון בעלויות הנסיעה - יתרון משמעותי

הרכב חשמלי הוא חסכוני מטבעו, מחירי החשמל זולים בהרבה ממחירי הדלק. אבל גם פה עלויות הנסיעה תלויה במחירי החשמל השונים. 

המחיר לטעינת הרכב בעמדות ציבוריות יהיה יקר בעד פי 4 מטעינה ביתית. לעומת זאת מחיר החשמל בטעינה ביתית מחושב לפי מחיר החשמל לצרכן הפרטי. 

בזמן שבעמדות ציבוריות טעינה מלאה עולה בערך 100 ש"ח, בעמדה ביתית היא תעלה 30 ש"ח בערך. הבדל משמעותי מאוד בהסתכלות לטווח ארוך.

טעינה זמינה ונוחה להפליא

ללא עמדה ביתית, בעלי רכב חשמלי מתכננים את הנסיעה שלהם כל פעם כדי לקחת בחשבון עצירה יזומה לטעינת הרכב. 

העמדה הביתית מאפשרת טעינה במהלך הלילה או בכל זמן אחר בו אתם בבית. ובכך חוסכת את העצירה בעמדות ציבורית כמעט לגמרי. 

הזמן שנחסך בטעינה ביתית לעומת המתנה לטעינה בעמדה ציבורית משמעותי מאוד. כל מה שנדרש הוא לחבר את הרכב לעמדת הטעינה בזמן שאתם בבית והכל קורה מעצמו. תמצאו את עצמכם מתעוררים לבוקר בו הסוללה מלאה ומחכה רק לצאת לדרך.

השקעתם ברכב חשמלי? תשקיעו בעמדת הטעינה

רכישת רכב חשמלי היא אינו סיפור זול, המחירים של הרכב החשמלי גבוהים ביחס לשוק הבנזין. אבל אם החלטתם להתפנק ורכשתם רכב חשמלי אל תחסכו בעמדת הטעינה ובהתקנה שלה.

ישנם מספר סוגים של עמדות טעינה, איכותיות יותר ואיכותיות פחות. כדאי לבחור בעמדה שעומדת בתקנים הישראלים ובתקני משרד התקשורת הישראלי. 

בנוסף לעמדה, התמקדו בהתקנה, שימו לב שהמתקין הוא מוסמך ובעל ניסיון. קרו מקרים בהם ההתקנה היתה לא לטעמם של השכנים והם הכריחו את בעל הרכב לפרק את העמדה.

בשורה התחתונה, עמדת טעינה ביתית איכותית המותקנת היטב, היא פתרון הטעינה המשתלם והנוח ביותר לרכבים חשמליים. החיסכון בעלויות הנסיעה והנוחות המרבית מוכיחים זאת. אז אם יש לכם רכב חשמלי אל תוותרו על עמדת הטעינה הביתית בחנייה שלכם.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!