תפריט

תמיכה טכנית

הכנו לכם שאלות נפוצות העוזרות לתת פתרון אונליין, במידה ולא קיבלתם תשובה תוכלו לפתוח קריאת שירות ותענו בהקדם.

לרשותכם רשימת השאלות הנפוצות והפתרונות שלהם. בנוסף, תוכלו להיעזר בסרטוני ההדרכה שלנו לפעול ולשימוש בעמדת הטעינה שלנו.

שאלות נוספות

במידה והאפליקציה שלכם לא מוצאת את עמדת הטעינה יש לבצע רענון.

וודאו שאין טלפון נוסף שמחובר לעמדת הטעינה.

בדקו שהבלוטוס דלוק בטלפון ובנוסף וודאו שאתם מחוברים לרשת ה- Wi-Fi. 

כפתור הטאצ' העליון הוא כפתור לשינוי זרם הטעינה (אמפר).

בעזרתו תוכלו לשנות בקלות וביעילות את זרם הטעינה ובכך למנוע עומס על לוח החשמל בביתכם.

לחצן הטאצ' התחתון משמש להשהיית טעינה. 

כל לחיצה תעלה שעה אחת בהשהיית הטעינה. 

תוכלו לראות במסך העמדה בצד ימין למעלה מספר ואז את האות H.

המספר שלפני האות H הוא מספר שעות ההשהייה.

השהיית הטעינה מאפשרת לבעלי עלות זולה של החשמל במהלך הלילה, לחבר את העמדה בצהריים ולדאוג שהיא תתחיל בשעה מוגדרת מראש.

כרטיסי ה- RFID שמגיעים עם העמדה משמשים לזיהוי משתמש בעמדה ובכך מונעים טעינה בלתי מורשית.

השימוש בכרטיס מתבצע לאחר חיבור כבל הטעינה לשקע ברכב. לאחר החיבור יש להעביר את הכרטיס במקום הייעודי בעמדה והטעינה תחל.

הכרטיס משמש בין היתר גם לעצירת הטעינה. העברת הכרטיס במקום הייעודי בזמן טעינה תעצור את הטעינה מיידית.

קודם כל בדקו בצד ימין למעלה במסך העמדה שלא מוגדרת השהיית טעינה. כלומר שהצג מראה 00H כלומר 0 שעות דילאי.

בדקו שלא שחכתם להעביר את כרטיס הטעינה.

בדקו שהרכב לא טעון במלואו.

לא הצלחתם לקבל מענה? פתחו קריאת שירות חדשה ואחד מנציגי התמיכה שלנו יטפל בפנייתכם.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!