תמיכה טכנית
הכנו לכם שאלות נפוצות העוזרות לתת פתרון אונליין, במידה ולא קיבלתם תשובה תוכלו לפתוח קריאת שירות ותענו בהקדם.
לרשותכם רשימת השאלות הנפוצות והפתרונות שלהם. בנוסף, תוכלו להיעזר בסרטוני ההדרכה שלנו לפעול ולשימוש בעמדת הטעינה שלנו.
בעת הפעלה ראשונית של האפליקציה, יש לוודא שהעמדה אינה מחוברת לרכב ושהבלוטות' בטלפון דלוק והעמדה מחוברת לרשת ה- Wi-Fi.
לאחר מכן יש להוריד את האפליקציה של העדמה מחנות האפליקציות.
לחצו על הוספת התקן, לאחר מכן תבוצע סקירה של עמדה בקרבת מקום.
ברגע שנמצע הפריט EV CHARGER לחצו עליו.
בחרו ברשת הוויפי אליה אתם מחוברים ורשמו את הסיסמא של רשת הוויפי בשדה הסיסמא.
לאחר מכן האפליקציה תתחבר לעמדת הטעינה.
מרגע זה ניתן להתחבר לעמדה גם באמצעות הבלוטוס בלבד (בקרבת העמדה) ללא צורך בחיבור וויפי.
איך מבצעים טעינה ראשונית? בכל טעינה שימו לב שנורית החיווי (CP home charger) מהבהבת באור ירוק.
לאחר מכן הכניסו את האקדח לרכב ובדקו שהוא ננעל בשקע הטעינה.
בעת שהאקדח מחובר הצמידו את הכרטיס החכם למיקום המיועד בעמדה והטעינה תחל.
במידה ובחרתם בטעינה ללא כרטיס, ברגע שתכניסו את האקדח לשקע הטעינה הטעינה תחל אוטומטית.
את העמדות שלנו ניתן להתקין גם בתלת פאזי וגם בחד פאזי.
את העמדה ניתן להתקין ב-16 אמפר ועד 32 אמפר. כמובן במידה והלוח חשמל מסוגל להכיל זאת.
חיבור תלת פאזי
בעת חיבור 16 אמפר תלת פאזי יש להתקין כבל תלת פאזי 5X4.
בעת חיבור 32 אמפר תלת פאזי יש להתקין כבל תלת פאזי 5X6.
חיבור חד פאזי
בעת חיבור 16 אמפר חד פאזי יש להתקין כבל 3X4.
בעת חיבור 32 אמפר חד פאזי יש להתקין כבל 3X6.
בעת תקלה בעמדה העמדה תהפוך להאיר באור אדום. ברגע שזה קורה ישנו מספר תקנה המופיע על צג העמדה.
לפי מספר התקנה ניתן להבין את הבעיה שבעמדה.
תקלה מספר 1 – מפסק החירום בצד ימין של העמדה לחוץ ויש לשחררו כדי להתחיל טעינה.
תקלה מספר 2 – המתח גבוה מדי, יש לקרוא לטכנאי שירות.
תקלה מספר 3 – המתח נמוך מדי.
תקלה מספר 4 – דליפת זרם לאדמה.
תקלה מספר 6 – בעיית הארכה.
ברגע שהצלחתם להתחבר לאפליקציה ישנו סדר פעולות שיש לבצע על מנת לטעון עם האפליקציה.
השלב הראשון הוא להתחבר לממשק הניהול של האפליקציה לפני שמחברים את העמדה לרכב.
לאחר שהתחברתם לאפליקציה יש להכניס את כבל הטעינה לשקע הטעינה ברכב ולוודא שהוא ננעל.
עכשיו ניתן להחליק את התחלת הטעינה באפליקציה והטעינה תחל מיד.
שאלות נוספות
במידה והאפליקציה שלכם לא מוצאת את עמדת הטעינה יש לבצע רענון.
וודאו שאין טלפון נוסף שמחובר לעמדת הטעינה.
בדקו שהבלוטוס דלוק בטלפון ובנוסף וודאו שאתם מחוברים לרשת ה- Wi-Fi.
כפתור הטאצ' העליון הוא כפתור לשינוי זרם הטעינה (אמפר).
בעזרתו תוכלו לשנות בקלות וביעילות את זרם הטעינה ובכך למנוע עומס על לוח החשמל בביתכם.
לחצן הטאצ' התחתון משמש להשהיית טעינה.
כל לחיצה תעלה שעה אחת בהשהיית הטעינה.
תוכלו לראות במסך העמדה בצד ימין למעלה מספר ואז את האות H.
המספר שלפני האות H הוא מספר שעות ההשהייה.
השהיית הטעינה מאפשרת לבעלי עלות זולה של החשמל במהלך הלילה, לחבר את העמדה בצהריים ולדאוג שהיא תתחיל בשעה מוגדרת מראש.
כרטיסי ה- RFID שמגיעים עם העמדה משמשים לזיהוי משתמש בעמדה ובכך מונעים טעינה בלתי מורשית.
השימוש בכרטיס מתבצע לאחר חיבור כבל הטעינה לשקע ברכב. לאחר החיבור יש להעביר את הכרטיס במקום הייעודי בעמדה והטעינה תחל.
הכרטיס משמש בין היתר גם לעצירת הטעינה. העברת הכרטיס במקום הייעודי בזמן טעינה תעצור את הטעינה מיידית.
קודם כל בדקו בצד ימין למעלה במסך העמדה שלא מוגדרת השהיית טעינה. כלומר שהצג מראה 00H כלומר 0 שעות דילאי.
בדקו שלא שחכתם להעביר את כרטיס הטעינה.
בדקו שהרכב לא טעון במלואו.