תפריט

עמדת טעינה די אס (DS)

בחר/י דגם

אוטומובילס (DS) היא יצרנית רכבי יוקרה – ספורט צרפתית, אשר הוקמה בשנת 2009 ע"י חברת סיטרואן. בשנת 2015 הפכה למותג עצמאי הפועל תחת סיטרואן בתור חברת בת של קבוצת PSA. קבוצת פי.אס.אי היא תאגיד אשר תחתיו נמצאות מגוון יצרניות רכב כמו: קרייזלר, אופל, פיאט טלבו וסיטרואן. 

בשנת 2021 הודיע חברת DS כי החל משנת 2024 תפסיק לייצר רכבי בעירה פנימית ותעבור לייצור רכבים חשמליים בלבד. זאת בגלל המגמה העולמית למעבר לכלי רכב חשמליים וירוקים. 

יבואנית DS בישראל היא קבוצת לובינסקי, חברה בבעלות ישראלית העוסקת בייבוא רכבים לישראל. לובינסקי היא מהחברות הותיקות בישראל הפועלת יותר מ-80 שנה, בין מותגי הייבוא של לובינסקי נמצאות אופל, MG, פג'ו וסיטרואן. 

תוכלו להתרשם מדגמי DS באולם התצוגה המרכזי בהרצליה. בנוסף למותג מרכזי שירות בפריסה ארצית – באר שבע, ירושלים, פתח תקווה, תל אביב, יהוד וחיפה.

על מנת להבין איזה עמדת טעינה לרכב חשמלי מתאימה לרכבי DS, כדאי להכיר את דגמי החברה ואת נתוני הטעינה. במאמר זה נציג לכם את דגמי DS השונים ואת נתוני הטעינה של כל אחד מהם.

Zeekr 001

הדגם DS 7 הוא רכב פלאגאין – היברידי צרפתי וקומפקטי במיוחד. הדגם הוצג לראשונה בשנת 2017. נשיא צרפת מקרון בחר ב-DS 7 להיות הרכב הנשיאותי שלו, לאחר 5 שנים מהשקתו ה-DS 7 עבר שדרוג שכלל שינוי עיצובי ומודרני יותר. 

מושב הנהג זז אחורה באופן אוטומטי בזמן הכניסה לרכב, המאפשר נוחות ישיבה גם אם מי שנהג לפני ישב קרוב מדי. לדגם מנוע בנזין 1.6 ל' טורבו – בנזין יחד עם מנוע חשמלי 14.1 קוט"ש עם טווח נסיעה מרבי של 58 ק"מ בין טעינות. 2 המנועים יחד מספקים כ-300 כוחות סוס .בנוסף, ישנה גרסת 360 כ"ס ספורטיבית יותר.

ה-DS 7 מצויד בשלל מערכות טכנולוגיות היוצרות חווית נהיגה מעולה ושקטה – מסך מגע 12" + מסך מולטימדיה 12.3" (התומכת בקארפליי ואנדאוריד אוטו), פקודות קוליות דרך ההגה, חיישני גשם ותאורה, מחשב דרך, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה וידית הילוכים מצופי עור, מערכת לדימום מנוע בעצירה, בלימה אדפטיבית, 2 שקעי USB, ריפוד בד אלקנטרה, מראות צד מתקפלות ועוד. הפיצ'ר אותו הכי אהבנו הוא אוורור וחימום במושבים האחוריים, וכמובן המסאג' במושבים הקדמיים.

הדגם הצרפתי מגיע עם מערכות בטיחות ועבר בהצלחה את מבחני הריסוק האירופאי של NCAP שבו קיבל 5 כוכבי בטיחות. הרכב מגיע עם מגוון מנגנוני בטיחות – בקרת יציבות אלקטרונית, חיישני לחץ אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, התראת עייפות נהג, אורות גבוהים אוטומטיים, בלימת חירום אוטונומית, התאמת מהירות הנסיעה בבקרת השיוט בעזרת מערכת זיהוי התמרורים ועוד.

אנחנו ב- Charging – point גאים להביא את מהפכת הטעינה החשמלית עד אליכם הביתה. לרשותינו רשת אספקה והתקנה של עמדות טעינה בכל רחבי הארץ, המותקנות ע"י מתקינים מוסמכים ומנוסים. מאחורינו אלפי לקוחות מרוצים ויותר מ-3,000 עמדות טעינה מותקנות ברחבי ישראל. 

אנו נותנים את האפשרות לרכוש עמדת טעינה "בהתאמה אישית" לפי סוג הרכב וכמובן לפי תשתיות החשמל הביתיות. נשמח להציע לכם מגוון עמדות טעינה לרכב DS 7. בכדי לעזור לכם לשמור על סוללת הרכב לאורך זמן, הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים של DS 7 שאספנו בעבורכם. 

טבלת נתוני טעינה Zeekr 001

קיבולת סוללה14.1 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית3.2 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1004.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית12
טווח נסיעה58 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)לא נתמך
טעינה מהירה מ-0 ל-%100לא נתמך
סוג חיבור בטעינה מהירהX
ק"מ לשעת טעינה מהירהX
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
DS7 - צילום אחורי

Zeekr X

הרכב DS 3 הוא רכב פנאי חשמלי קטן ועם עיצוב ייחודי ומרענן, מבית המותג הצרפתי השייך לסיטרואן ופיג'ו. מדובר על רכב סופר מיני, אבל אל תתנו לו להטעות אתכם הביצועים לא רעים בכלל. לרכב סוללה בקיבולת 50 קוט"ש, המפיקה 136 כ"ס והאצה מ-0 ל-100 ב-9 שניות. טווח הנסיעה לא גדול אבל מספק, 330 ק"מ בין טעינות. 

רכב מצויד במערכות מולטימדיה מאבזור מעולים, בניהם תמצאו – מערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה (10.3") התומכת באנדרואיד אוטו ואפל קאר פליי, בקרת אקלים, בקרת שיוט, ריפודי בד בשילוב עור, חיישני תאורה וגשם, לוח מחוונים דיגיטלי (7"), תצוגה עילית, הנעה וכניסה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות, בורר מצבי נהיגה, ערכת ניפוח, חלונות אחוריים כהים ועוד. 

בגזרת הבטיחות ה- DS 3 עברה את מביני הריסוק האירופאי בניגוד ל-DS 7 וקיבלה 5 כוכבי בטיחות. ובצדק, הרכב מציע מגוון מערכות בטיחות מתקדמות, בין היתר תמצאו: 8 כריות אוויר, ביטול כרית אוויר לנוסע, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, זיהוי תמרורים, משענות ראש קדמיות עם מערכת למניעת "צליפת שוט" ועוד.

בשורה התחתונה, ה-DS E-Tense הוא רכב מאובזר ובטיחותי, אבל קטן ומגביל מעט. למשפחות עם ילדים יהיה קשה להתנהל ברכב כזה מבחינת מקום. אבל הוא יכול להתאים לצעירים או לזוגות ללא ילדים, אם אתם מחפשים רכב קטן חסכוני ואמין הרי שה- DS 3 יכול להיות פתרון מעולה. 

אנחנו ב- Carging Point מכירים את עולם הטעינה החשמלי על בוריו, לנו עמדות טעינה מכל הסוגים. מה שמאפשר לנו להתאים לכם עמדת טעינה "בתפירה אישית" לפי סוג הרכב ותשתית החשמל שלכם. לזכותינו אלפי עמדות והתקנות הפרוסות ברחבי הארץ, בין שירותינו תוכלו למצוא עמדות טעינה ביתיות לבית פרטי, משותף, עסקים וכמובן התקנה של עמדות טעינה חניונים תת קרקעיים

הכנו לכם טבלה קטנה המפרטת את נתוני הטעינה החשובים של ה-DS 3. הכרת נתוני הטעינה לפני רכישה או טעינה ראשונית מסייעות במספר דרכים. קודם כל תוכלו לדעת האם לרכוש את הרכב לפי זמני הטעינה וצריכת החשמל, תוכלו לראות האם הרכב מתאים לתשתית החשמל הביתי שלכם. ובנוסף, תוכלו להבין כיצד לטעון את הרכב בדרך הנכונה ביותר, מה שמסייע לשמור על אורך חיי הסוללה לאורך זמן ובשימוש ממושך.

טבלת נתוני הטעינה של Zeekr X

קיבולת סוללה50.8 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1006 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית34
טווח נסיעה330 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)100 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10032 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה290
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
DS7 - צילום קדמי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!