תפריט

עמדת טעינה לרכב קיה (KIA)

בחר/י דגם

חברת קיה היא יצרנית רכבים קוריאנית אשר הוקמה בשנת 1944. בתחילת דרכה היתה קיה חברת לייצור אופניים ומתכות. לאחר 30 שנה של וותק החלקה קיה את צעדיה הראשונית בענף הרכב והשיקה את מכונית הנוסעים הראשונה שלה.

אבל מאז הכל היסטוריה, במשך העשורים הבאים קיה יצרה שתפ"ים מוצלחים עם מאזדה – פורד והשיקה את דגם הספורטאג'. לאחר מכן פשטה את הרגל ובעקבות כך התמזגה עם חברת יונדאי שקנו אותה בשל המשבר הכלכלי ששרר באסיה בסוף שנות ה-90. זאת הסיבה שרכבי קיה ויונדאי מזכירות מאוד אחת את השנייה. 

כיום חברת קיה עובדת כמעט בכל מקום בעולם, ניתן לראות שלוחות שלה בהודו, דרום אמריקה, מקסיקו, אירופה ומכרז אמריקה. לתחום התחבורה הירוקה קיה נכנסה עם הדגם אופטימה, רכב היברידי אשר צבר שיא גינס בתור הרכב ההיברידי החסכוני ביותר. 

יבואנית קיה בישראל היא חברת טלקאר, המשווקת גם את רכבי סרס הסינית ואת סאנגיונג. רכבי קיה אהובים על הישראלים, ותמיד נמצאים בטופ היצרניות הנמכרות ביותר בישראל מעל עשור ברציפות. 

Kia EV6

הדגם KIA EV6 הוא רכב חשמלי ספורטיבי, יעיל ומהנה במיוחד. לרכב קטע מיוחד, הוא מבוסס על הפלטפורמה של איוניק 5 ושל ג'נסיס האחות הגדולה של יונדאי. ממבט חיצוני הרכב מרשים במיוחד ונראה כמו רכב ספורט אגרסיבי ויפיפה. 

ה-EV6 מגיעה בשתי גרסאות, הראשונה היא גרסת ה-GT עם הנעה כפולה וגרסת פרימיום עם הנעה אחורית בלבד. שתי הגרסאות מצוידות באותה הסוללה (77.4 קוט"ש), אבל טווח הנסיעה משתנה בהתאם לדגם. טווח נסיעה של 528 ק"מ לגרסת הפרימיום ואילו טווח של 484 לגרסת ה- GT LINE. כמובן שזהו טווח הנסיעה המוצהר של היצרן, אך בפועל הוא נמוך יותר ונע בין 400 ל- 440 ק"מ בין טעינות. 

תא הנוסעים מרווח ומעוצב בעיצוב נקי, בסביבת הנהג ישנו מסך מולטימדיה מרכזי בגודל 12.3 אינץ' ולידו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל של 12.3 אינץ' גם הוא. תא המטען בנפח 520 ליטרים, מרווח מאוד ומתוכנן מצוין. לרכב גם תא מטען קדמי בנפח של 20 ל' בגרסת ה-GT ואילו 52 ל' בגרסת הפרימיום.

 

אין ספק שקיה יודעים מה הם עושים, וזה בא לידי ביטוי בקיה איבי 6. רוצים לרכוש EV6 או שאתם כבר בעלים של אחת? חשוב להכיר את נתוני הטעינה של הרכב, כדי לוודא שאתם טוענים את הרכב כשורה. טעינה נכונה יכולה לחסוך ירידה בתפוקת הסוללה במשך השנים. אספנו את נתוני הטעינה החשובים של הקיה EV6 והכנו לכם טבלה מפורטת.

טבלת נתוני טעינה של KIA EV6

קיבולת סוללה77.4 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית75.4
טווח נסיעה528 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)350 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10019 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה1667
עמדת טעינה מתאימהתלת פאזי 11KW

(Kia Niro PHEV (Plug-In

קיה נירו הגיע לשיווק בישראל בשנת 2016, עם עיצוב חיצוני לא מושך מדי. אבל נתוניו הטכניים מספיקים כדי להבין שיש פה רב מכר. הרכב מתאים למשפחה, נוח לנהיגה והכי חשוב גם חסכוני מאוד. 

הגרסא ההיברידית נטענת (פלאג אין) של הנירו, דומה לנירו ההיברידית אבל המנוע החשמלי חזק יותר משל ההיברידית (84 כ"ס) אשר מגיע להספק משולב יחד עם מנוע הבנזין של 183 כ"ס. טווח הנסיעה המירבי של הנירו החדשה הוא 61 ק"מ על חשמל, 12 ק"מ יותר מהדגם הקודם. 

תא הנוסעים מאובזר ומתוכנן היטב, אי אפשר להתעלם מתאורת הלד, מסך המולטימדיה בגודל 10.25" עם חיבור לאנדרואיד אוטו וקאר פליי. בין שאר הפיצ'רים ניתן למצוא בקרת אקלים מפוצלת, ריפוד בד בשילוב עור, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 7", מראות צד חשמליות ומחוממות, טעינה אלחוטית לנייד ועוד.

בתחום הבטיחות הרכב גם מאובזר היטב, בנוסף קיבל גם חמישה כוכבי בטיחות מאגרון NCAP האירופאי בשל שלל מערכות בטיחות כמו: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב תוך שמירה על מרכז נתיב, בקרת יציבות עם חיישני התהפכות ועוד שלל מערכות נוספות. 

לסיכום, קיה נירו החדש מאובזר ומרשים בהרבה יותר מהדגם הקודם, הוא מרווח יותר חסכוני יותר ובעל מנוע וטווח נסיעה גדול יותר. תא המטען קטן מעט אבל אם מסתכלים על המכלול הנירו פלאג אין הוא רכב משפחתי מעולה עם תמורה מעולה ביחס למחיר. 

במידה ויש לכם קיה נירו פלאג אין, חשוב להבין את פרטי הטעינה של הרכב. כך תוכלו להתאים את עמדת הטעינה הביתית שלכם לפי הדרישות, בנוסף תוכלו לדעת אם הוא מתאים לכם מבחינת הטווח וזמן הטעינה. בנוסף, טעינה נכונה יכולה לשמור על הסוללה לאורך זמן. אספנו את נתוני הטעינה של הקיה נירו פלאג אין ויצרנו עבורכם טבלה מפורטת עם נתוני הטעינה החשובים ביותר.

KIA EV 6

טבלת נתוני טעינה של Kia Niro PHEV

קיבולת סוללה11.1 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית3.7KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%1003.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית17.4
טווח נסיעה61 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)אין טעינה מהירה
הספק טעינהחד פאזי
KIA Niro

Kia Niro EV

קיה נירו חשמלית דומה מאוד לנירו פלאג אין עליה דיברנו קודם. סביבת הנהג דומה לסביבתו של הדגם EV6 של קיה. תא הנוסעים וסביבת הנהג מרווחים, בנוסף איכות החומרים טובה והנדסת האנוש מעולה. 

בין הפיצ'רים ברכב ניתן למצוא תאורת לד, מסך מולטימדיה 10.25 אינץ', חישוקי 17", לוח מחוונים מוקרן, ריבודי בד עם שילוב עור, משטח לטעינה אלחוטית, הנעה ללא מפתח, חיישני חניה, בקרת אקלים ועוד.

נירו EV מגיע עם טווח של 460, אשר בפועל נע בין 390 ל- 420 ק"מ. סוללת הרכב בגודל של 64.8 קוט"ש אשר מספקת 204 כ"ס עם האצה מ-0 ל-100 ב-7.8 שניות.

בגזרת הבטיחות הקיה נירו EV חשמלית קיבלה חמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי של NCAP. ברכב ניתן למצוא מערכות בטיחות מתקדמות כמו למשל: מערכת לבלימה חירום עצמאית, מערכת להתראת עייפות נהג, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, מערכת להתראה מפני סטייה מנתיב, ביטול כרית אוויר לנוסע, מערכת למניעת התנגשות קדמית, מערכת לפתיחת דלתות בעת תאונה ועוד מגוון מערכות נוספות.

חברת charging point גאה להוביל את מהפכת הרכבים החשמליים, בעזרת עמדות טעינה מנוהלות ומתקדמות. נוכל להתאים לכם את עמדת הטעינה לפי סוג הרכב שלכם וכמובן עפ"י תשתיות החשמל. 

הכנו לכם טבלה מפורטת של נתוני הטעינה של הקיה נירו EV חשמלית כדי שתוכלו לטעון את הרכב לפי דרישותיו. הטבלה תעזור לכם לראות האם הרכב מתאים בעבורכם, לפי זמני הטעינה ותשתיות החשמל. 

טבלת נתוני טעינה Kia Niro EV​

קיבולת סוללה64.8 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית7.2KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%10009:35 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית48 ק"מ
טווח נסיעה460 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)48 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10075 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
צריכת חשמל162Wh/km
עמדת טעינה מתאימהעמדה תלת פאזית

Kia Sorento PHEV

קיה סורנטו פלאג אין היברידי בעל 7 מקומות, והינו הדור הרביעי לסדרת הקרוסאוברים סורנטו של קיה. הדגם הוצג לראשונה בשנת 2020 ויצא לשיווק בישראל רק שנה מאוחר יותר בשנת 2021.  המנוע החשמלי ברכב מספק 91 כ"ס ובעל טווח מוצהר של 57 ק"מ. אשר יחד עם מנוע הבנזין מספק 265 כ"ס והאצה ב-8.4 שניות מאפס למאה קמ"ש. 

תא הנוסעים ברכב מעוצב בקפידה ובעל גוונים בהירים בפלסטיקה הפנימית וגם בריפודים. ניתן למצוא בסביבת הנהג מסך מולטימדיה תומך עברית בגודל 10.25 אינץ', מימינו לוח מחוונים דיגיטלי, מיזוג גם בשורת המושבים השלישית, תא מטען חשמלי, המון יציאות USB, גג פנורמי גדול, מצלמות 360 מעלות ועוד.

מבחני הריסוק האירופאים של NCAP זיכו את הדגם של שנת 2022 בחמישה כוכבי בטיחות. בזכות המערכות בטיחות המתקדמות שבו, כמו למשל: מערכת לשמירה על נתיב המתקנת את ההגה אפילו בפנייה שמאלה, בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על רכב בשטח מת, מערכת להתראת עייפות נהג, 7 כריות אוויר ועוד.

לסיכום הרכב Kia Sorento Plug In הוא רכב כמעט ללא מתחרים, מפני שאין מגוון רחב של רכבים חשמליים עם 7 מקומות. אם הנסיעה היומיומית שלכם היא עד 50 ק"מ, תוכלו למצוא את הסורנטו פלאג אין כמשתלם במיוחד. תוכלו לנהוג את הנסיעות היומיומיות שלכם על חשמל בלבד, מבלי להשתמש במנוע הבנזין. 

כהרגלנו, אספנו נתוני טעינה של קיה סורנטו פלאג אין והכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה. הטבלה תסייע לכם להבין את זמני הטעינה ודרישות המטען, כך שתוכלו להבטיח טעינה נכונה לרכב ולמנוע ירידה בתפוקת הסוללה בעתיד. 

טבלת נתוני טעינה Kia Sorento PHEV

קיבולת סוללה13.8 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית3.7KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%1003.8 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית15
טווח נסיעה57 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)אין טעינה מהירה
טעינה מהירה מ-0 ל-%100------
זרם חשמלי מקסימאלי16 אמפר
עמדת טעינה מתאימהעמדה חד/תלת פאזי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!