תפריט

עמדת טעינה לרכבי סרס (Seres)

בחר/י דגם

חברת סרס הינה יצרנית רכבים חשמליים שהוקמה בא"רהב על מנת לרכוש את תעשיית הרכב העולמים. החברה הינה חברת בת של SOKON ו- DONGFENG ענקיות הרכב הסיניות הידועות. שיתוף הפעולה בניהן נוסף כדי ליצור רכב חשמלי קל, בטוח וחכם. 

כיום סרס היא חברה מובילה בשוק הגלובלי, אך לא מהמובליות ביותר. באינדונזיה, שם נמצא משרדה הראשי של החברה, פיקחה סרס על מפעל   AM MOTORS  השימש בין היתר לבנייתן של רכבי מרצדס והאמר. 

תוך ההתמקדות בשוק הסיני והאמריקאי, יצרנית הרכבים השיקה את רכביה בישראל. יבואנית ומשווקת סרס בישראלי הינה חברה טלקאר המשווקת גם את חברת קיה וסאנגיונג. 

Seres 3

סרס 3 EV הגיע לישראל בסביבות אפריל 2021 ומכר מעל 100 יחידות עד סוף השנה. מדובר על דגם קומפקטי המגיע מסין. שנה לאחר מכן טיפס לחמשייה הראשונה במסירות הרכבים עם מסירה של 258 יחידות.

סביבת הנהג נאה, פתחי המיזוג העגולים מיוחדים. מסך המולטימדיה ברכב גדול ובעברית (10.25 אינץ') אבל ללא אפל קארפליי או אנדרואיד אוטו. הגג הפנורמי משדרג את המרחב הפנימי ויחד עם מושבי דמוי העור מעניק תחושה מעולה. בין הפיצ'רים ברכב ניתן למצוא לוח מחוונים דיגיטלי, מערכת לבקרת אקלים, משטח טעינה והנעה ללא מפתח, ריפודי עור, בקרת שיוט, גג שמש פנורמי, מחשב דרך, מראות צד מתקפלות, הגה מצופה עור, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי ומצלמה קדמית לתיעוד נסיעה.

הדגם עדיין לא נבדק במבחני הבטיחות של Euro Ncap, אך מערכות הבטיחות של הדגם דומות מאוד למתחרות האירופאיות וזה מעולה. בין מערכות הבטיחות ניתן למצוא 6 כריות אוויר קדמיות ואחוריות, התראה לסטייה מנתיב ומצלמות היקפיות, בקרת יציבות אלקטרונית, חיישני לחץ אוויר ועוד. 

טווח הנסיעה הינו 347 ק"מ ונתוני המנוע הינם 163 כ"ס, המאפשר האצה מ-0 ל-100 ב8.9 שניות. 

אצלנו ב- charging point תוכלו למצוא את הכל על עמדות טעינה לרכבים. ממפת עמדות טעינה כלל ארצית ועד למידע על עמדות טעינה ביתיות ונתוני טעינה של כל יצרניות הרכב. לקחנו על עצמנו להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית בישראל. מאחורינו מעל 3,000 עמדות טעינה מסופקות ומותקנות בפריסה ארצית.

בקרוב, הרכבים החשמליים יהפכו לרוב בכבישי ישראל, כך שאם אתם הולכים לרכוש רכב חשמלי כדאי לדעת איך לטעון אותו נכון. 

הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה של הסרס 3, כדי לעזור לכם להבין טוב יותר איזו עמדת טעינה אתם צריכים בדיוק. ומה עליכם לעשות כדי לשמור על ביצועי הסוללה גבוהים לאורך זמן.

טבלת נתוני טעינה Seres 3

קיבולת סוללה51 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית6.6 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1009 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית35
טווח נסיעה347 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)56 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10050 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה240
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי
Seres 3 EV

Seres 5

סרס 5 הוצג בשנת 2019 לראשונה בייצור לייצור המוני וזכה להצלחה רבה. מדובר על רכב D SUV פנאי. בסין הוא משווק גם בגרסת היברידית פלאגין וחשמלית מלאה, אבל אנחנו בישראל צריכים להסתפק רק בדגם החשמלי מלא.

תא הנוסעים של הסרס 5 נראה מצויין, השילוב בין הצבעים והנדסת האנוש מעולים. גם המראה החיצוני ניראה מדוייק בזכות הפרופורציות הנאות. תא המטען קטן יחסית (367 ליטר), אך יש גם תא קטן מלפנים (67 ליטר).

הדגם seres 5 מוצע בשתי גרסאות – הנעה אחורית או הנעה כפולה. אבל בשתי הגרסאות גמת הגימור זהה, ההבדל בא לידי ביטוי בכוח הסוס ובטווח הנסיעה. רמת הגימור האוניברסלית עשירה ומפנקת: חישוקי 20", גג זכוכית גדול, ריפודי עור נאפה, כוונון מושבים חשמלי למושבים הקדמיים ומערכת מולטימדיה עם צג ענק בגודל 15.6 אינץ', עיסוי במושבים, חיישני גשם ותאורה, מצלמות חניה היקפיות, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה בציפוי עור, תאורת אווירה ועוד.

מערכות הבטיחות ברכב עשירות גם הן, וכוללות: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, איזופיקס, חיישני לחץ אוויר, זיהוי הולכי רגל, 6 כריות אוויר, התרעה מפני רכב בשטח מת, התרעת עייפות נהג, התרעת רכב חולף בפתיחת הדלת ועוד. גם דגם זה  אינו נבדק עדיין במבחני הריסוק האירופאיים של NCAP. 

טווח הנסיעה בדגם ההנעה האחורית הינו 500 ק"מ ובעל 295 כ"ס. לעומת זאת טווח הנסיעה בדגם ההנעה הכפולה הינו 483 ק"מ, בעל 576 כ"ס. יחסית למחירו הסרס 5 עשיר בפיצ'רים ומאובזר במערכות מתקדמות. 

אנו מספקים ומתקינים מגוון עמדות טעינה לרכבים חשמליים, בין מגוון העמדות תוכלו למצוא עמדות טעינה חכמות, מנוהלות וציבוריות. תוכלו לרכוש את עמדת הטעינה לסרס שלכם עם התקנה וללא התקנה. 

טעינת סרס 5 בעזרת עמדת טעינה ביתית פשוטה למדי, כדאי רק לדעת את נתוני הטעינה של הרכב כדי לתפעל אותו כמו שצריך. תפעול נכון יכול לשמור על אורך חיי הסוללה לאורך זמן, בשימוש קבוע.

טבלת נתוני הטעינה של Seres 5

קיבולת סוללה80 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1008 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית62.5
טווח נסיעה500 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)100 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10045 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה600
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי
SERES 5

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!