תפריט

עמדת טעינה לרכב סקודה (Skoda)

בחר/י דגם

חברת סקודה הינה יצרנית רכבים ממוצא צ'כי והחלה את דרכה כחברה לייצור אופניים. לאחר מכן החלה את ייצור המכוניות שלה ומאז השאר הסטוריה. בישראל סקודה הינה יצרן מוביל ואפילו משטרת ישראל ונהגי המוניות בחרו בסקודה אוקטבייה להיות בצי הרכבים שלכם בגלל אמינותם. 

בשנת 2001 עברה החברה לבעלות חברת פולקסווגן הגרמנית לכן ניתן למצוא את החלקים של סקודה ברכבי פולקסווגן, אאודי וסיאט. 

כיום, יבואנית רכבי סקודה בישראל הינה חברת צ'מפיון מוטורס, חברה ישראלית פרטית המייבא יצרניות רבות כמו: אאודי, פולקסווגן, סיאט וקופרה. 

skoda enyaq iv

סקודה אניאק איוי הינו רכב פנאי חשמלי, משפחתי ושימושי וגם הדגם החשמלי הראשון של החברה. לרכב 4 רמות גימור ולכל אחת חוויה אחרת, בכל אחת מרגישים את הסטנדרטים הגבוהים של היצריות סקודה. הדגם אניאק מציע 5 מקומות ישיבה ותא מטען גדול מימדים ובנוסף תא נוסעים איכותי ונקי. 

אניאק IV בעל גדג'טים היוצרים אווירה כמו: מסך תומך אפל קארפליי בגודל 13 אינץ', גג פנורמי עם סאנרוף, בקרת אקלים בעלת שלושה אזורים, שקעי USB ועוד. 

הסוללה בדגם האניאק בעלת 82 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מוצהר של 517 ק"מ. משקל הרכב לא קטן אבל עדיין הביצועים מעולים, 204 כ"ס המספקים תאוצה מ-0 ל- 100 בזמן של 8.7 שניות. 

המתלים שברכב מעניקים נסיעה חלקה יחד עם בידוד הרעשים הנותן נסיעה שקטה – אפשר להגיד שהאניאק היא משפחתית המתאימה לנסיעות ארוכות. ולא רק, גם בתוך העיר האניאק תעשה את עבודתה נאמנה, בגלל חלונות צד גדולים מהסטנדרט המנטרות שטחים מתים. 

אניאק איוי עבר בהצלחה את מבחני הבטיחות של NCAP וזכה לציון של חמישה כוכבים. בעוד רמת האבזור מדורגת שש מתוך שמונה. מה שיפה בסקודה שהבטיחות הגבוהה מאפיינת את כל הגירסאות ורמות הגימור של הדגם. מבין מערכות הבטיחות הרבות ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת המזהה מכשולים בחזית הרכב ומאחור, מערכת לאיתור עייפות הנהג וכמובן חיישני חניה מאחור ומלפנים.

חברת charging point מציעה פתרונות טעינה מותאמים אישית ובפריסה ארצית. נשמח לתת לכם ייעוץ לבחירת עמדת הטעינה לסקודה שלכם לפי נתוני הרכב ונתוני החשמל שלכם. 

יש לכם SKODA ENTAQ IV? , תוכלו לטעון בעזרת איתור עמדות טעינה ציבוריות אבל גם בבית שלכם. טעינה ביתית תהיה מומלצת יותר לטווח הארוך מפני שהיא יותר בריאה לסוללה בשימוש קבוע.

הבאנו לכם את נתוני הטעינה של הדגם אניאק איוי 5, על מנת שתוכלו להכיר יותר את הסוללה וטעינתה וכך תוכלו לשמור על סוללת הרכב שהיא גם הרכיב היקר ביותר בו.

טבלת נתוני טעינה skoda enyaq iv

קיבולת סוללה13 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית3.2 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1004 שעות
עמדת טעינה מתאימהחד פאזית
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)X
טעינה מהירה מ-0 ל-%100X
סוג חיבור בטעינה מהירהX
ק"מ לשעת טעינה מהירהX
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי
skoda enyaq iv

Skoda Superb Phev

סקודה סופרב ידועה כדגם היוקרתי של סקודה שהוצגה לשיווק לראשונה אי שם בשנת 2001. ההצלחה של הדגם היא זו שגורמת לו לשמור על שמו המקורי מעל 10 שנים ברציפות. 

הסופרב PHEV הינו רכב פלאג אין מנהלים גדול, מרווח ויוקרתי. לסופרב יש כל מה שדגם צריך כדי לכבוש את לבבות הישראלים, מראה יוקרתי ומוניטין.  

בעזרת מנוע בנזין 1.4 TSI שלו 156 כ"ס יחד עם סוללה חשמלית בגודל 13 קוט"ש המספקת 115 כ"ס נוצר שילוב מעולה המסוגל לספק יחד 218 כ"ס. ההאצה של הסופרב מ-0 ל-100 מתבצעת בזמן של 7.7 שניות. 

מסך המולטימדיה קטן יחסית (9.2 אינץ') אבל החוסר לא מורגש. לדגם פיקוד קולי, מושבים יוקרתיים מעור, לוח מחוונים דיגיטלי, חימום למושבים (גם האחוריים), כוונון מושבים חשמלי ועוד מגוון פיצ'רים מדליקים.

בטיחות היא פקטור חשוב לסקודה, לכן ניתן לראות בה מערכות בטיחות יעילות במיוחד. למשל: בלימת חירום אוטומטית, התראה על עייפות הנהג, בקרת שיוט, זיהוי הולכי רגל ועוד.

מעבר לסופרב PHEV מעולה למי שמחפש יוקרה וחיסכון יחדיו, אבל החיסרון היחידי ברכבי פלאג אין הוא שאין טעם לרכוש אחד ללא עמדת טעינה בבית. 

כדי שהרכב ישתמש במנוע החשמלי שלו צריך לטעון אותו בכל פעם, בניגוד לרכב היברידי. אבל במידה ויש לכם עמדה בבית תוכלו לייעל את הרכב ולהשתמש במנוע החשמלי שלו עם טווח של 62 ק"מ. כך בנסיעות קצרות אין שימוש בבנזין כלל.

אנחנו ב- charging point גאים להוביל את מהפכת הטעינה החשמלית ולהנגישה לכל בית בישראל. עד עכשיו סיפקנו והתקנו יותר מ-3,000 מערכות טעינה בבתים משותפים ופרטיים. יש לכם רכב סקודה? נשמח מאוד לעזור לכם להתאים עמדת טעינה לפי תשתיות החשמל הפרטי שלכם. 

הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה של הסקודה PHEV, על מנת לעזור לכם להבין את פרטי הטעינה ולטעון את הרכב שלכם ביעילות.

טבלת נתוני הטעינה של Skoda Superb Phev

קיבולת סוללה13 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית3.2 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1004 שעות
עמדת טעינה מתאימהחד פאזית
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)X
טעינה מהירה מ-0 ל-%100X
סוג חיבור בטעינה מהירהX
ק"מ לשעת טעינה מהירהX
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!