תפריט

עמדת טעינה לרכב מרצדס (Mercedes)

בחר/י דגם

במאמר זה נעסוק באיזו עמדת טעינה לרכב מרצדס חשמלי כדאי להשתמש, בנוסף נרחיב על סוגי רכבי מרצדס חשמליים ועל נתוני הטעינה שלהם.

חברת מרצדס (מרצדס בנץ) היא חברה גרמנית לייצור רכבים, אשר הוקמה בשנת 1886 ע"י צמד מהנדסים בתחום הרכב. החברה נמצאת תחת תאגיד דיימלר AG והיא אחת מתוך 5 חטיבות המרכיבות את התאגיד.

מרצדס ידועה בזכות הרכבים היוקרתיים והאמינים שלה, בעבר נהגי מוניות ישראלים היו אוהבים את המותג מפני שהוא היה נוסע מעבר לחצי מליון ק"מ ללא תקלות קריטיות. 

היבואן הרשמי של מרצדס בישראל היא קבוצת כלמוביל הישראלית. כלמוביל היא חברה פרטית ישראלית העוסקת שנים בייבוא כלי רכב מסחריים ופרטיים. בנוסף, ישנם עוד יבואנים מקבילי או יבואנים אישיים המייבאים את דגמי החברה לישראל. 

תוכלו לראות את דגמי מרצדס בישראל במגוון אולמות התצוגה בפריסה ארצית – ירושלים, כרמיאל, אשדוד, הרצליה, כפר כנא, באר שבע וחיפה. 

בחירת עמדת טעינה למרצדס מתבצעת תוך התחשבות ב-2 פרמטרים: סוג הרכב ותשתית החשמל הביתית.

Mercedes EQC 400

מרצדס EQC הוא החשמלי הראשון של מרצדס, מדובר על רכב פנאי חשמלי ויוקרתי. ההשראה לדגם מגיעה מסדרת רכבי מרצדס GLC, ומזכירה אותה בנראות. הרכב בעל 2 מנועים חשמליים (הנעה כפולה) קדמי ואחורי, כאשר המנוע העיקרי הוא הקדמי. 

לרכב 408 כוחות סוס וסוללה בקיבולת של 80 קוט"ש, כאשר טווח הנסיעה המוצהר הינו 412 ק"מ (עפ"י נתוני יצרן). זמן ההאצה מ-0 ל-100 לוקח 5.1 שניות, נתון יפה מאוד לרכב כבד מסוג זה. 

העיצוב בתא הנוסעים מוקפד ואיכותי במיוחד, בהשוואה לשאר המתחרים על אותה קטגוריה. בנוסף, ישנם 2 מסכי מגע גדולים, אשר ניתן לשלוט עליהם מההגה. פיצ'רים נוספים שניתן למצוא ב- EQC הם זיהוי קולי של  היצרנית (היי מרצדס), בקרת אקלים, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים, חיישני גשם, תאורת אוירה, בורר מצבי נהיגה וחיישן לפתיחת תא המטען עם הרגל.

הדגם עבר את מבחני הריסוק האירופאי של NCAP וקיבל 5 כוכבי בטיחות. בגזרת הבטיחות תוכלו למצוא 7 כריות אוויר, ביטול כרית אוויר לנוסע, מערכת להתרעת עייפות נהג, ניטור רכב בשטחים מתים, בלימה אדפטיבית, אורות בלימה אדפטיביים, זיהוי הולכי רגל ואופנועים וערכת עזרה ראשונה.

בשורה תחתונה, הרכב מתאים למי שמחפש יוקרה ברכב פנאי – שטח מרשים. בנוסף לעיצוב המהמם, הביצועים מהממים לא פחות. לא רק שהרכב יוקרתי ונוח לנסיעה הוא גם בטוח, כך שהרכב מתאים למשפחות עם ילדים קטנים. 

טעינת מרצדס EQC 400 אפשרית בעזרת עמדות ציבוריות, אך יותר נוח וזול לטעון בעזרת עמדה לטעינה ביתית. חשוב להבין את נתוני הטעינה של הרכב לפני ביצוע הטעינה, או רכישת הרכב. בסופו של דבר טעינת הרכב תלויה הרבה בסוג הרכב ובתשתית החשמל הביתית שלכם. 

אספנו לכם את נתוני הטעינה המרכזיים של מרצדס EQC, והכנו טבלה מסודרת שתסייע לכם לטעון נכון ולשמור על ביצועי הסוללה גבוהים לטווח הארוך.

טבלת נתוני טעינה Mercedes EQC 400

קיבולת סוללה80 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007.2 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית57
טווח נסיעה412 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)112 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10035 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
מיקום שקע טעינהימני אחורי
עמדת טעינה מתאימהעמדת טעינה תלת פאזית

Mercedes EQA 250

מרצדס EQA 250 הוא רכב פנאי – יוקרה חשמלי, המבוסס על סדרת רכבי מרצדס GLA. יחסית לסדרות הרכבים החשמליים של מרצדס, הדגם הזה לא מציע טווח נסיעה גבוה או תא נוסעים מרווח. 

הדגם מגיע ב-2 גרסאות סוללה שלכל גרסה טווח נסיעה שונה: 470 או 510 ע"י נתוני היצרן. בנוסף הוא מגיע גם ב-3 רמות אבזור שונות: אלקטריק, אלקטריק ART ואלקטריק ART AMG. בשלושתם תא הנוסעים וסביבת הנהג דומים, רמת האבזור קיבלה ציון של 7 מתוך 8. ברכב תוכלו למצוא בין היתר – שני מסכים בגודל 10.25 אינץ' כאשר משמאלו לוח מחוונים דיגיטלי, בקרת אקלים, ריפודי עור, זיכרון במושבים קדמיים, חימום במושבים, חיישני גשם, חיישני תאורה, גג פנורמי זכוכית ועוד. 

הרכב נבחן במבחני הריסוק האירופאי של NCAP וזכה לחמישי כוכבי בטיחות. בין מערכות הבטיחות תמצאו 6 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת יציבות ובקרת החלקה, זיהוי רכבים בשטח מת, בלימה אוטונומית בנסיעה אחורנית, פנסים עוקבי פניה ועוד. 

חושבים לרכוש מרצדס EQA 250, בחירה מעולה. כדאי לכם להכיר את נתוני הטעינה של הרכב, על מנת שתוכלו לטעון אותו ביעילות. בנוסף, הכרת נתוני הטעינה תעזור לכם בחיבור עמדת טעינה מתאימה לפי תשתית החשמל שלכם בבית. 

הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים של ה- EQA 250, הקפידו לטעון נכון. טעינה נכונה משפרת את ביצועי הסוללה בטווח הארוך ומונעת ירידה בתפוקה לאורך זמן.

טבלת נתוני הטעינה של Mercedes EQA 250

קיבולת סוללה66.5 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית67
טווח נסיעה470 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)112 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10029 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
מיקום שקע טעינהימני - אחורי
עמדת טעינה מתאימהתלת פאזי 11KW
MERCEDES EQA 250

Mercedes EQS 450

מרצדס EQS 450 היא מכונית חשמלית SUV מפוארת ויוקרתית. היא בעצם המקבילה החשמלית של מרצדס S Class. דגם ה-450 בעל הנעה אחורית וטווח נסיעה מוצהר של 490 ק"מ, לרכב 333 כ"ס והאצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.2 שניות בלבד. 

סביבת הנהג ותא הנוסעים מרשימים למדי, ניתן להשיג את הרכב עם 7 מקומות או עם 5. המסך ברכב הוא בעצם 3 מסכים מחוברים עם חיבור לקאר פליי ולאנדרואיד אוטו. לוח מחוונים דיגיטלי, מסך מולטימדיה 17.7" ומסך נוסע 12.3 ". ישנה גם תמיכה בפקודות קוליות בעזרת פיצ'ר "היי מרצדס" התומך במגוון רב של שפות. 

בגזרת האבזור ניתן למצוא: בקרת אקלים, מושבי עור, גג פנורמי נפתח, אוורור במושבים הקדמיים, זיכרון במושבים, תאורת אוירה, חיישני תאורה וגשם, תצוגה עילית, טאבלט נשלף במושב האחורי, מערכת שמע עם 15 רמקולים ועוד. 

הדגם עבר את מבחני הריסוק האירופאי של NCAP וזכה ל-5 כוכבי בטיחות. לרכב מערך בטיחות מבוסס חיישנים הקיפים עם שילוב פונקציות מתקדמות. בין מערכות הבטיחות תוכלו למצוא: 10 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת לניטור רכב בשטח מת, התראה על עייפות נהג, זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, זיהוי תנועה החוצה מאחור, ערכת עזרה ראשונה ועוד. 

בשורה התחתונה, הרכב Mercedes EQS 450 הוא רכב מפנק במיוחד ונוח לנסיעה ותפעול. בזכות מערכות הבטיחות הרבות, הרכב מתאים למשפחות עם ילדים. אם אתם מחפשים רכב משפחתי SUV מנהלים, ה-EQS של מרצדס הוא הרכב המוביל בקטגוריה. 

בחירת עמדת טעינה למרצדס EQS 450 מתבצעת בעזרת בדיקת תשתית החשמל אצלכם בבית או במשרד. בנוסף, יש לקחת עמדה התומכת בתלת פאזי 11KW כדי שתוכל לספק את הטעינה המקסימאלית של הרכב. אספנו בשבילכם את פרטי הטעינה החשובים ביותר של הרכב, והכנו לכם טבלה מפורטת.

טבלת נתוני טעינה Mercedes EQS 450

קיבולת סוללה107.8 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית45
טווח נסיעה490 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)207 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10028 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
מיקום שקע טעינהימני - אחורי
עמדת טעינה מתאימהתלת פאזי 11KW

Mercedes EQS 580

הדגם מרצדס EQS 580 הוא הגרסה המשופרת של הדגם EQS 450 אשר הוקשה בשנת 2021. מדובר ברכב חשמלי סדאן פרימיום יוקרתי במיוחד. דגם ה- 450 מפואר גם הוא, אז אם זו הגרסה המשודרגת שלו, אין מה להוסיף.  לדגם 523 כ"ס סוללת 107.8 קוט"ש וטווח נסיעה של 627 ק"מ. זמן ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש לוקח רק 4.3 שניות בלבד.

מרצדס לא חסכה באבזור הדגם EQS 580 בין הפיצ'רים תמצאו – בלם יד חשמלי (Auto Hold), תצוגה עילית, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3", מסך מולטימדיה 12.8" (יש אפשרות לשדרג ל- (7.7"), טאבלט נשלף במושב אחורי, תאורת אוירה, חיישני תאורה וגשם, מחשב דרך, הנעה וכניסה ללא מפתח, קיפול מראות חשמלי, מערכת חניה אוטומטית, זיכרון במושבים, בקרת שיוט כולל שמירת מרחק, גג פנורמי נפתח, בקרת אקלים והרשימה עוד ארוכה. 

הדגם EQS 580 עבר את מבחני הריסוק של NCAP האירופאי וקיבל לא מפחות מ5 כוכבי בטיחות מתוך 5. הרכב מאובזר במערכות בטיחות רבות – 10 כריות אוויר, בקרת יציבות ESP, ביטול כרית אויר לנוסע, מערכת לבלימת חירום עצמאית (כולל בינעירוני), ניטור רכב בשטח מת, מערכת להתראת עייפות נהג, פנסים עוקבי פנייה, עמעום אוטומטי של אורות גבוהים, זיהוי דו גלגלי והולכי רגל, סייען לתמרון בחירום, מערכת הכנה לתאונה, בלימה אוטונומית, ערכת תיקון פנצ'ר, עזרה ראשונה ועוד. 

אין ספק, המרצדס EQS 580 הוא הרכב המושלם, גם מבחינת עיצוב ואבזור וגם מבחינה בטיחותית. אם אתם מחפשים רכב סדאן מנהלים משפחתי, הדגם הזה הוא האולטימטיבי ביותר.

חברת Charging – Point מספקת ומתקינה עמדות טעינה לרכבים חשמליים לכל סוגי רכבי מרצדס. מאחורינו מעל 3,000 עמדות טעינה מותקנות בפריסה ארצית. אנו מסוגלים להתאים עמדת טעינה לפי תשתיות החשמל בביתכם, וכמובן לפי סוג הרכב. 

הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים ביותר של Mercedes EQS 58, כדי שתוכלו להבין את זמני ונתוני הטעינה. המידע יעזור לכם להבין את זמני הטעינה ודרישות הטעינה. כך תוכלו לדעת האם הרכב מתאים לכם, וכמובן איך לטעון אותו נכון. טעינה נכונה שומרת על ביצועי הסוללה גבוהים לאורך זמן ומונעת ירידה בתפוקת הסוללה בשימוש ממושך.

טבלת נתוני טעינה Mercedes EQS 580

קיבולת סוללה107.8 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית45
טווח נסיעה490 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)207 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10028 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה890
עמדת טעינה מתאימהתלת פאזי 11KW

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!