תפריט

עמדת טעינה לרכב טסלה (Tesla)

בחר/י דגם

חברת טסלה הינה יצרנית רכבים חשמליים בבעלות אמריקאית, כשהשם טסלה מבוסס על שם הממציא ניקולה טסלה. 

החברה הוקמה לפני יותר מ-20 שנה (2003) ע"י מרטין אברהארד ומארק טרפנינג, והיא מתמחה בייצור ושיווק מכוניות חשמליות ובפיתוח טכנולוגיות נסיעה אוטונומיות. החברה היא בין החברות הגדולות ופורצות הדרך בעולם הרכב החשמלי, בין ביתר בגלל הקמת מפעל סוללות ופיתוח מערכות אוטונומיות לנהיגה אוטומטית. בנוסף, טסלה פיתחה עמדות טעינה מסוג סופרצ'רצ'ר המתממשקות באופן מלא לדגמי טסלה. 

בזמן שיצרניות רכב אחרות משווקות את הרכבים שלה ע"י משווקים מקומיים במדינת היעד, טסלה מוכרת בעצמה ובצורה ישירה את הרכבים ללקוח הסופי. מה שעוזר לחסוך את עלויות התיווך של היבואניות. בנוסף, טסלה מעודדת שימוש בטכנולוגיות שלה, כך שאפילו התחייבה שלא לתבוע את מי שמשתמש בהן.

במאמר הבא נביא לכם את מפרט ונתוני הטעינה של דגמי טסלה השונים, בנוסף נעזור לכם להבין איך Carging Point תורמת להקמת תשתיות טעינה ולקידום טעינת הרכב החשמלי בישראל. 

Tesla Model 3

טסלה מודל 3 הינו רכב חשמלי יוקרתי ובעל מראה ספורטיבי, הדגם נחשף לראשונה בתחילת 2016 והחל להימכר בישראל בשנת 2021. מרגע השיווק בישראל זכה המודל 3 לביקוש רחב בקרב הנהגים שקיבלו את בשורת הרכב החשמלי בחיבוק. 

לטסלה מודל 3 יש 3 גרסאות: בייסיק, לונג ריינג' ופרפורמנס. כל הגרסאות דומות במראה החיצוני, אך השינוי בא לידי ביטוי במפרט ובביצועים. את הטסלה ניתן לפתוח דרך כרטיס או דרך אפליקציית טסלה, בזמן שאין צורך להוציא את הטלפון מהכיס. 

בכניסה ראשונית לרכב מגלים שאינו עמוס בכפתורים ואפילו ללא לוח שעונים. ברכב ישנו מסך מולטימדיה מגע ענק (15") אשר שולט ברוב פונקציות הרכב. במסך הרכב ניתן לקבוע סיסמא, שם משתמש ואת הפרטים האישיים. בנוסף תוכלו לקבוע משתמש ראשי ומשתמשים משניים. לדוגמא, אם הילד שלכם נוהג ברכב תוכלו להגדיר במשתמש שלו הגבלה של מהירות נסיעה והגבלה של ההאצה. מה שהופך את הרכב לבטיחותי ונותן לכם להרגיש ביטחון בזמן שהילד שלכם נוהג ברכב. 

ברמת האבזור תוכלו למצוא בקרת אקלים, גג פנורמי שאינו נפתח, ריפודי עור, נסיעה בדוושה אחת, בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מחשב דרך, כניסה והנעה ללא מפתח, חישוקי 19", תמיכה באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי ועוד. 

בגזרת הבטיחות, טסלה מודל 3 עבר את מבחני הריסוק של NCAP האירופאית וזכה לחמישה כוכבי בטיחות. בנוסף, תוכלו למצוא ברכב מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כמו: 7 כריות אוויר, ביטול כרית אוויר לנוסע, מערכת לבלימת חירום עצמאית, התראה מפני עייפות נהג, מערכת זיהוי תמרורים, עמעום אורות גבוהים אוטומטי ועוד. 

המהפכה החשמלית של רכבי טסלה כבר נחתה בישראל, לכן אנחנו ב- Carging Point דואגים לתשתיות טעינה רחבות ולעמדות טעינה מתקדמות. הטכנולוגיה ברכבים החשמליים מתפתחת כל הזמן, לכן אנו משתדלים לשדרג את עמדות הטעינה שלנו כך שיתמכו בכל החידושים האפשריים. 

אנו דואגים שלכל אחד יהיה אפשרות לטעון את הרכב שלו בבית, כמובן אם יש לו חניה פרטית בטאבו. כחלק מכך אנו מבצעים הצבת עמדת טעינה בבתים משותפים וגם בבתים פרטיים. כל זאת בעזרת צוות החשמלאים שלנו המוסמכים לבצע את העבודות הללו, וכמובן יש להם ניסיון רב בעמדות טעינה בפרט. 

במידה ויש לכם טסלה מודל 3 או שאתם מתכננים לרכוש אחת, חשוב להכיר את נתוני הטעינה החשובים של הדגם. הכרתם תתרום בכך שתוכלו לבצע טעינה נכונה אשר יכולה לשמור על תפוקת הסוללה מיטבית לאורך זמן. הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים של טסלה מודל 3 שכל בעל טסלה חייב להכיר.

טבלת נתוני טעינה Tesla Model 3

קיבולת סוללה57.5 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1006.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית78
טווח נסיעה513 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)170 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10040 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
עמדת טעינה מתאימהעמדה תלת פאזית
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
Tesla model 3

Tesla Model X

טסלה מודל X הוא דגם SUV חשמלי עם יכולת האצה מדהימה מ-0 ל-100 ב-2.8 שניות בלבד. הדגם הושק בשנת 2016 לאחר עיקוב של 4 שנים בשל עיקוב בתהליכי ייצור ופיתוח. בדומה למודל 3 גם טסלה מודל X מגיע ב-3 רמות גימור: בייסיק, לונג ריינג' ופרפורמנס. 

הפיצ'ר העיקרי הוא הדלתות שברכב, הדלתות הן סוג של דלתות שחף הנפתחות כלפי מעלה. אבל בניגוד לדלתות שחף רגילות שאינן יכולות להיפתח באופן מלא במקומות צפופים. הדלתות במודל X דווקא כן מסוגלות להיפתח בחניות צרות וצפופות. בנוסף, ישנם חיישנים בדלתות המונעים התקלות בעת פתיחת וסגירת הדלתות. 

בדומה לשאר רכבי טסלה גם במודל X אין כפתורים יתר על המידה, כך שרוב הפונקציות ברכב מתנקזות למסך מולטימדיה ענקי (17") במרכז הרכב. למסך אפשרות חיבור לאנדרואיד אוטו ולאפל קארפליי ואפשרות לפקודות קוליות. בנוסף בגזרת המולטימדיה לרכב יש חיבור רציף לאינטרנט אשר מקבל גם עדכונים, מערכת של 17 רמקולים.

עוד ברמת האבזור תוכלו למצוא: בקרת אקלים, בקרת שיוט כולל שמירת מרחק, ריפודי עור, חימום ואוורור במושבים הקדמיים והאחוריים, חיישני גשם תאורה וחניה, מחשב דרך, מצלמות היקיפיות ומבט על, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות נגד סנוור, גלגל הגה מחומם, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, תאורת אווירה, מצלמת דרך ועוד. 

גם בגזרת הבטיחות הטסלה מודל X מאובזרת היטב, הרכב זכה בחמישה כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של NCAP. זאת בזכות מערכות הבטיחות הרכבות הרכב, בין מערכות הבטיחות ברכב תוכלו למצוא: 12 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס, חיישני לחץ אוויר, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב, התרעה על רכב בשטח מת, התרעת עייפות נהג ועוד.

חברת Charging Point מספקת, מייצרת ומתקינה עמדות טעינה ביתיות לרכבים חשמליים בכל רחבי הארץ. תוך שמירה על התקנה נכונה ע"י צוות חשמלאים מוסמכים עם ניסיון עשיר במערכות טעינה חשמליות. בין המגוון שלנו תוכלו למצוא עמדות טעינה רגילות, עמדות טעינה מנוהלות ועמדות טעינה ציבוריות עם אפשרויות סליקת אשראי. כמובן שעמדות הטעינה שלנו יכולות לעמוד בכל תנאי מזג האוויר עם עמידות גבוהה למים ואבק. 

יש לכם טסלה מודל X או שאתם מתכננים לבצע רכישה של אחת, חשוב שתכירו את נתוני הטעינה החשובים של הדגם. הכרת נתוני הטעינה יעזרו לכם בבחירת עמדת הטעינה המתאימה ובביצוע טעינה נכונה. סוללת הרכב החשמלי יורדת בתפוקתה לאורך זמן, תוכלו לצמצם את הירידה בעזרת טעינה נכונה ומבוקרת. 

הכנו לכם טבלה עם שלל נתוני הטעינה החשובים של המודל X, אשר מכרזת בתוכה את המידע היעיל ביותר עבור בעלי מודל X.

טבלת נתוני הטעינה של Tesla Model X

קיבולת סוללה95 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10010 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית47
טווח נסיעה513 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)250 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10030 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה660
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
Tesla model Y

Tesla Model Y

טסלה מודל Y הוא רכב SUV פנאי המבוסס על הפלטפורמה של מודל 3, מדובר על רכב עם טווח נסיעה ארוך, טעינה מהירה ותאוצה עוצמתית. הדגם הושק בשנת 2019 וזכה לרכב הנמכר ביותר באירופה בשנת 2022. 

בישראל טסלה מודל Y נמכר ב-3 גרסאות שונות: 

  1. הנעה אחורית – מנוע 220 קילוואט בעל 299 כ"ס המאפשר תאוצה מ-0 ל-100 ב- 6.9 שניות. לדגם ההנעה האחורית ישנו טווח נסיעה מכובד של 455 ק"מ בין טעינות.
  2. הנעה כפולה לונג ריינג' – מנוע 258 קילוואט בעל 351 כ"ס המאפשר תאוצה מ-0 ל-100 ב- 5 שניות. לדגם טווח נסיעה של 533 ק"מ בין טעינות.
  3. הנעה כפולה פרפורמנס – מנוע 340 קילוואט בעל 534 כ"ס, יכולת תאוצה מ- 0 ל-100 בזמן מרשים של 3.7 שניות בלבד.

ברמת האבזור תוכלו למצוא בטסלה מודל Y: גג שמש פנורמי לא נפתח, בקרת אקלים, מושבים חשמליים מלפנים, ריפודי עור, חיישני חניה אחוריים וקדמיים, מבט מעוף הציפור, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם חניה חשמלי, מסך מולטימדיה ענק בגודל 15.4", מערכת שמע בעלת 13 רמקולים וסאבוופר, משטח טעינה אלחוטי, מראות צד מחוממות ועוד. 

בגזרת הבטיחות, הרכב עבר את מבחני הריסוק של NCAP וזכה לחמישה כוכבי בטיחות. בין מערכות הבטיחות ברכב תוכלו למצוא: 6 כריות אוויר, בקרת יציבות ESP, ביטול כרית אוויר לנוסע, ניטור רכב בשטח מת, חיישני לחץ אוויר, זיהוי תמרורים, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי ועוד. 

מודל Y של טסלה הוא רכב מרווח ומתאים במיוחד למשפחות המחפשות רכב מרווח. כמובן שכל רכבי טסלה מתאימים גם לחובבי טכנולוגיה המחפשים מערכת שמע מצויינת ואפליקציה השולטת על חלק מפונקציות הרכב מרחוק. 

אנחנו ב- Charging Point מספקים עמדות טעינה לרכבי טסלה מודל Y כולל התקנה. מחיר ההתקנה משתנה בין לקוח ללקוח בהתאם לתוואי השטח ואורך פריסת התשתית. אנו מסוגלים להתאים לכם עמדת טעינה מתאימה בהתאם לדגם הרכב שלכם ותשתיות החשמל הביתיות שלכם. 

בין אם יש לכם טסלה Y או שאתם מתכננים לכם אחת, כדאי לכם להכיר את נתוני הטעינה של הרכב. נתוני הטעינה יעזרו לכם לדעת כיצד לבצע טעינה נכונה, בכך תוכלו לשמור על הסוללה של הרכב שלכם לטווח הארוך. אספנו עבורכם את נתוני הטעינה החשובים של טסלה מודל Y והכנו לכם טבלה מפורטת.

טבלת נתוני טעינה Tesla Model Y

קיבולת סוללה75 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1008.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית54
טווח נסיעה513 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)250 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10029 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה670
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי

Tesla Model S

טסלה מודל S הוא סדאן חשמלי יוקרתי במיוחד, הדגם הושק בישראל בשנת 2021. מודל S הינו הרכב הראשון של היצרנית האמריקאית ששבר שיא מכירות בין השנים 2015 ל- 2016. לדגם הנעה כפולה ומוצע למכירה ב-2 גרסאות: טווח ארוך, וגרסת הביצועים. תוכלו להזמין את הרכב דרך האתר של טסלה בהתאמה אישית: צורך חישוקי הגלגל, בחירת צבע ובחירת צבע הריפודים. 

מדובר על רכב עם טווח נסיעה ארוך במיוחד, בהשוואה ליתר היצרניות. טווח הנסיעה של טעינה בודדת במודל S עומד על 652 ק"מ בין טעינות. טווח הנסיעה מגדיל גם את קהל הייעד של הדגם, בזכות הטווח הארוך הוא מתאים למי שמבצע נסיעות ארוכות ביומיום או למשפחות שאוהבות לטייל עם הילדים. 

למודל S קיבולת סוללה של 100 קוט"ש, תאוצת הרכב מ-0 ל-100 עומדת על 3.2 שניות בלבד. בנוסף הרכב מאובזר במיטב הטכנולוגיה, בין הפיצ'רים תוכלו למצוא: מסך מגע 17", מערכת שמע בעלת 11 רמקולים, בקרת אקלים, גג שמש פנורמי נפתח, נקודת WI-FI, בקרת שיוט, ריפודי עור, פנסי ערפל קדמיים, חיישני תאורה וגשם, תאורת אווירה, קיפול מראות חשמלי, מחשב דרך, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת בטיחות "אוטו פיילוט" ועוד מגוון פיצ'רים נוספים.  

ברמת הבטיחות לרכב יש מערכות מתקדמות למניעת תאונות, כמו: בקרת יציבות אלקטרונית ESP, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, זימון הרכב למיקומכם, חיישני לחץ אוויר, זיהוי תמרורים, עמעום אורות גבוהים אוטומטי, מצלמות 360 מעלות ועוד. בנוסף, הרכב עבר את מבחני הריסוק המחמירים של NCAP וזכה לחמישה כוכבי בטיחות. 

כדי לטעון את הרכב ביעילות, כדאי להכיר את נתוני הטעינה שלו. אם אתם לפני רכישה של הרכב או שכבר רכשתם אחד. תוכלו לראות את נתוני הטעינה החשובים בטבלה שהכנו לכם למטה. הכרת נתוני הטעינה עוזרים לטעון את הרכב ביעילות, מה שמונע ירידה בתפוקת הסוללה בטעינה ארוכת טווח.

טבלת נתוני טעינה Tesla Model S

קיבולת סוללה95 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית57
טווח נסיעה650 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)250 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10037 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה800
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!