תפריט

עמדת טעינה לרכבי זיקר (Zeekr)

בחר/י דגם

חברת ZEEKR היא מותג הפרימיום של קבוצת ג'ילי, יצרנית הרכב מהגדולות בסין. הדגם ג'ילי ג'יאומטרי כבש את כבישי ישראל וזכה בתואר הרכב החשמלי הנמכר ביותר. דגמי זיקר הינם דגמי יוקרה עתידניים, לישראל יגיעו שני דגמים של החברה: זיקר 001 וזיקר X. 

המותג לא נמכר תחת ג'ילי, כדי ליצור חוויה ייחודית ונפרדת לדגמי זיקר היוקרתיים ולא לשלבם יחד עם דגמי ג'ילי. לפי מנכ"ל זיקר בישראל עמית הראל, דגמי זיקר הם העתיד של עולם התחבורה החשמלית, והוא מיועד לקהל היודע להעריך טכנולוגיה ונהנה ממנה. 

יצרנית הרכבים ZEEKR מציגה פתרון ניידות טכנולוגי מתקדם בשם SEA-M הנועד לבצע תמיכה במוצרי ניידות עתידיים כמו מוניות רובוטיות ורכבי לוגיסטיקה. כיום הרכבים מפותחים עם חשיבה על סביבת הנהג, כאן זה שונה. החשיבה כאן היא על התחבורה האוטונומית, למשל ייצור סלון נייד ומושבים פתוחים ורצפה שטוחה. 

Zeekr 001

הדגם זיקר 001 הוא הדגם הראשון של החברה, מדובר על קרוסאובר – קופה המגיעה בשלושה גרסאות: גרסת לונג ריינג', גרסת פרפורמנס וגרסת פריבלג'. שלושתם מצוידות בסוללה גדולה של 100 קוט"ש המספקת נסיעה בטווח של בין 580 ל- 620 ק"מ (תלוי גרסה).

הדגם 001 ארוך מאוד ומגיע ל5 מטרים ורוחב של כמעט 2 מטרים. הרכב בעל תא נוסעים מרווח ובעל עיצוב עתידני ויוקרתי ביותר. החוויה בתא הנוסעים מרשימה הודות למסך המולטימדיה הענק בגודל 15.4 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי 8.8 אינץ', משטח טעינה אלחוטי, כניסה ללא מפתח, חלונות מושחרים, גג פנורמי, מערכת שמע מעולה עם 8 רמקולים, מראות מחוממות וחישוקי מגנזיום ענקיים בגודל 21 אינץ' (22" בגרסת הפרפורמנס).

במגזר הבטיחות ZEEKR 001 מצויד במערכות בטיחות מגוונות הכוללות: ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, 7 כריות אוויר, בלימה אוטונומית. מבחני ריסוק של NCAP אין עדיין.

במידה ואתם מחפשים רכב יוקרתי, אין ספק שהזיקר 001 הוא הרכב המושלם. במידה ורכשתם אחד, כדאי ללמוד על נתוני הטעינה שלו כדי לבדוק אם תוכלו להסתדר אתו מבחינת עלויות טעינה, זמן טעינה ותשתית חשמל ביתית. 

אנחנו ב- charging point גאים לקחת חלק משמעותי במהפכת הרכבים החשמליים בישראל. לרשותנו מתקינים בפריסה ארצית ועמדות טעינה מתקדמות. אנו נתאים את עמדת הטעינה לפי הרכב אותו אתם רוכשים. הנציגים שלנו מומחים בתכנון והקמה של עמדו תטעינה משלב התכנון ועד השלב הסופי בו עמדת הטעינה הביתית מותקנת אצלכם.

הכנו לכם טבלה מפורטת עם נתוני הטעינה של הזיקר 001, כדי שתוכלו ללמוד איך לטעון אותה נכון ולשמור על תפוקת הסוללה בטווח הארוך.

טבלת נתוני טעינה Zeekr 001

קיבולת סוללה94 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית22 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1005.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית99
טווח נסיעה600 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)200 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10033 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה670
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
זיקר X חשמלי

Zeekr X

זיקר איקס הינו רכב פנאי חשמלי המציע טווח נסיעה של בין 425 ל- 445 ק"מ לפי הצהרת היצרן. הדגם משווק ב-2 גרסאות: הנעה אחורית (לונג ריינג') 272 כ"ס  והנעה כפולה (קריפטון) 428 כ"ס. שתי הגרסאות מצוידות באותה הסוללה בגודל 66 קוט"ש. 

תאוצת הרכב מ-0 ל- 100 תקרה ב- 3.8 שניות בלבד בדגם ההנעה כפולה. לעומת זאת בדגם ההנעה האחורית לוקח לרכב 5.6 שניות להגיע ל-100 קמ"ש.

דגם האיקס מצוייד ב-2 מסכים, מסך מולטימדיה בגודל 14.6 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי בגודל 8.8 אינץ'. הפיצ'ר המזוהה ביותר עם זיקר X היא מערכת AR-HUD המסוגלת להקרין על השמשה הקדמית נתוני נסיעה באמצעות מציאות רבודה בגודל של עד 24.3 אינץ'. 

בנוסף, הזיקר X מגיע עם ריפודי עור, מערכת שמע עם 7 רמקולים, נסיעה וכניסה בלי מפתח, תאורת אווירה בכמה צבעים, זיכרון במושבים וחימום ועיסוי במושבים הקדמיים (לא בכל הדגמים).

זיקר X אינו עבר את מבחני הבטיחות המוכרים של NCAP האירופאית, אבל צפוי לעבור אותם בקרוב. ברמת הבטיחות ניתן למצוא בזיקר איקס 7 כריות אוויר, מערכת להתראה על השארת ילדים ברכב, מערכת נגד סטייה מנתיב, מערכת בלימת חירום גם בנסיעה לאחור, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטחים מתים, מערכת להתראה על עייפות הנהג ומערכת להתראה במצבי היסח דעת של הנהג. 

חושבים לרכוש זיקר איקס, כדאי לבדוק היתכנות להתקנת עמדת טעינה ביתית. קשה להתנהל עם רכב חשמלי ללא עמדת טעינה פרטית. כמובן שאפשר לחפש בכל פעם במפת עמדות טעינה לרכבים, כדי לטעון בציבורי. אבל אם תשתיות הטעינה של היום קשה להסתמך על כך.

התנהלות עם רכב חשמלי דורשת ידע בסיסי של פרטי הטעינה של הדגם. הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים של ZEEKR X.

טבלת נתוני הטעינה של Zeekr X

קיבולת סוללה64 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית22 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1004 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית100
טווח נסיעה445 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)150 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10030 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה530
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
Zeekr x

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!