תפריט

עמדת טעינה לרכב וויה (Voyah)

בחר/י דגם

מותג הרכב החשמלי Voyah הוא מותג רכב חשמלי סיני מחטיבת היוקרה של יצרנית הרכב הממשלתית הסינית, המותג לא ותיק במיוחד, אשר הציג את הדגם הראשון שלו  "וויה פרי" בשנת 2020. 

בשנת 2024, חברת Voyah חתמה על שיתוף פעולה עם חברת Huawei (וואווי), במסגרתו יבצעו שני הצדדים שיתוף פעולה אסטרטגי בפיתוח רכבים חשמליים חכמים.

לחברה יש עוד מספר דגמים המשווקים בסין, אך עדיין לא הגיעו לישראל ואין לדעת אם יגיעו בזמן הקרוב.

יבואנית רכבי Voyah בישראל היא חברת מטרו מוטור, המוכרת יותר בשל מותג האופנועים שהיא משווקת: קווסאקי וימאהה. תוכלו להתרשם מרכבי וויה בישראל באולם התצוגה הראשי בהרצליה.

Voyah free - צילום קדמי

Voyah Free

וויה פרי הוא רכב פנאי יוקרתי וחשמלי אשר יצא לשיווק לראשונה בסוף שנת 2020. יצרנית האם של הרכב Donggfeng, אשר נוסדה ב-1969 פתחה פלטפורמה ייעודית למכוניות חשמליות בשם ESSA. רכבי וויה מבוססים על הפלטפורמה הזו, אשר מאפשרת טעינה אולטרה מהירה. 

העיצוב החיצוני גדול ונקי ממניירות, הנותן לו מראה אלגנטי ויוקרתי במיוחד. הרכב משווק בישראל עם מערכת הנעה כפולה המפיקה 490 כ"ס והאצה מ-0 ל- 100 ב- 4.4 שניות. 

בעת רכישת הרכב, תוכלו לבחור בין 2 סוללות 82 קוט"ש או 106 קוט"ש. סוללת ה-106 מבטיחה (עפ"י היצרן) טווח נסיעה של עד 530 ק"מ. 

בגזרת האבזור והנוחות הוויה פרי מאובזר בלא מעט פיצ'רים, בניהם תמצאו: 4 חלונות חשמליים, חלון פנוראמי בגג, ריפודי עור, בקרת שיוט, מושבים חשמליים, חימום ואוורור במושבים קדמיים, עיסוי במושבים הקדמיים, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה, מחשב דרך, חניה אוטומטית, כניסה והנעה ללא מפתח, מראות נגד סינוור, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, מתלי אוויר אדפטיביים, זיכרון למראות הצד, מערכת בישום וריענון אוויר, מסך מולטימדיה 12.3" עם תמיכה באפל קאפליי ואנדרואיד אוטו ומערכת שמע בעלת 10 רמקולים. 

בתחום הבטיחות, רכב אינו נבדק במבחני הריסוק של NCAP מפני שדגמי החברה עדיין אינם משווקים באירופה. אבל הרכב מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות, בניהם: 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, איזופיקס, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, בלימה חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל ודו גלגלי, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב, התרעת עייפות נהג, תאורה אדפטיבית, מערכת לראיית לילה, התרעה על שכחת ילד במושב אחורי ועוד מגוון מערכות בטיחות נוספות. 

חברת Carging Point מובילה את תחום הטעינה החשמלית בישראל ובפריסה ארצית. אנו מתמחים באספקה והתקנה של עמדות טעינה ללקוחות פרטיים ועסקיים. נוכל להתאים עבורכם עמדת טעינה לפי יצרן הרכב שלכם. השירותים שלנו כוללים אספקת עמדות טעינה ביתיות, הנחת תשתית של עמדות טעינה בבתים משותפים וכמובן הקמת עמדות טעינה ללקוחות עסקיים

יש לכם רכב Voyah או שאתם מתכננים לרכוש אחד, כדאי להכיר את נתוני הטעינה של הרכב. נתוני הטעינה עוזרים לכם להבין האם הרכב מתאים לכם ובנוסף האם תשתית החשמל שלכם מתאימה לכך. 

טבלת נתוני טעינה Voyah Free

קיבולת סוללה106 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית32
טווח נסיעה530 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)100 קילוואט
טעינה מהירה מ-0 ל-%10062 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה525
מיקום שקע טעינהצד שמאל - אחורי
Voyah free - צילום אחורי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!