תפריט

עמדת טעינה לרכבי ג'ילי (Geely)

בחר/י דגם

איך לבחור עמדת טעינה לרכב ג'ילי? הכנו לכם מדריך מפורט עם פרטי הטעינה של דגמי היצרנית הסינית. תוכלו לבחור את עמדת הטעינה על סמך הנתונים וכמובן עפ"י נתוני לוח החשמל שלכם.

חברת ג'ילי היא יצרנית רכבים סינית, אחת מבין החברות הסיניות המובילות אולי הגדולה ביותר. לחברה יש כמה חברות בת מוכרות כמו: זיקר, וולו המוכרת ולוטוס הבריטית. ללא ספק החברה עם הפנים קדימה ורוצה לכבוש עוד ועוד פסגות. משנת 2010 שקנתה את וולו, חברת ג'ילי רק הלכה וגדלה ורכשה חברה בתחום המכוניות המעופפות. בנוסף, השיקה את המותג זיקר (zeekr) שיצא לשיווק בישראל בתחילת 2024. 

דגם הג'אומטרי c, מגיע ב-2 דגמים עם טווחי נסיעה שונים: 350 ק"מ ו- 460 ק"מ.

בישראל, יוניון מוטורס הפכה למשווק שלכה בישראל. יוניון שאחראית כאמור על ייבוא מותגים מצליחים כמו טויוטה ו GAC הסינית. בגלל המחירים האטרקטיבים של הרכבים הסינים, geely עקפה במכירות את מודל 3 של טסלה ובכך הפכה לרכב החשמלי הנמכר בישראל. 

עמדת טעינה לג'ילי היא חלק בלתי נפרד מתחזוקת רכב חשמלי. את הטעינה לרכב ניתן לבצע בעמדות ביתיות וכמובן, בעמדות ציבוריות. רכבי ג'ילי יודעים לקבל טעינה ביתית תלת פאזית ולכן הטעינה שלהן מהירה יחסית (בין 4 ל-6 שעות). 

Geely Geometry C350 Pro

הדגם ג'ילי ג'אומטרי סי הינו רכב פנאי חשמלי, מעוצב ובטיחותי. ניתן למצוא בו פיצ'רים של רכבים אירופאים. למשל: מערכות בטיחות כמו בקרת שיוט, מערכת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים והולכי רגל ועוד. בשנים האחרונות דגם הgeometry c הפך ללהיט בקרב הישראלים, בגלל התמורה ביחס למחיר. 

ברמת האבזור, הגיאומטרי סי 350 פרו מצוידת בגג שמש פנורמי, בקרת אקלים, חימום במושבים קדמיים, חיישני תאורה, מחשב דרך, לוח מחוונים דיגיטלי, כניסה והנעה ללא מפתח, הגה מצופה עור, בורר מצבי נהיגה, בלם יד חשמלי, מראות צד מחוממות, מצלמת דרך מובנית ועוד מגוון פיצ'רים נוספים. 

הדגם אינו עבר את מבחני הריסוק האירופאי של NCAP, אך הוא מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות. בין מערכות הבטיחות תמצאו: 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, חיישני לחץ אוויר, איזופיקס, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה מפני רכב בשטח מת, זיהוי תמרורים, התרעה על שחכת ילד במושב האחורי ועוד. 

שמדברים על טעינת הדגם ג'אומטרי סי 350 ק"מ, ראשית צריך להחליט האם מתקינים עמדת טעינה בבית או שטוענים בעמדות ציבוריות. כמובן שעמדה ביתית לא מבטלת את הטעינה הציבורית לגמרי, אלא מפחיתה אותה משמעותית. 

עמדה ביתית לרכב הג'ילי שלכם ממוקמת בחניה פרטית בלבד. כמעט בלתי אפשרי להתקין עמדת טעינה ללא חניה בטאבו. אבל כשיודעים את מפרט הטעינה שלה ניתן להתאים בקלות עמדה לבית, ולטעון בראש שקט

טבלת נתוני טעינה Geely Geometry C350 Pro

קיבולת סוללה53 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1005.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית63
טווח נסיעה350 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)75KW
טעינה מהירה מ-0 ל-%10040 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
עמדת טעינה מתאימהעמדת טעינה תלת פאזית
Geely Geometry C350 Pro

Geely Geometry C460 pro

הדגם 460 pro, הינו רכב קרוסאובר חשמלי, דומה כמעט אחד לאחד לדגם של 350 הקילומטרים. רק עם טווח נסיעה גדול ונוח יותר. אם אתם נוסעים נסיעות ארוכות ביום יום שלכם, הרי שדגם זה מושלם עבורכם. 

עם האצה מכובדת של 7.7 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש ועם עיצוב חדשני מבחוץ ומבפנים. אפשר להבין למה הדגם הפך ללהיט מכירות בקרב הישראלים. 

עיצוב נחשק: גג פנורמי, זכרונות במושבים, מסך מולטימדיה 12.3 אינץ', לוח מחוונים דיגיטלי, תאורת אווירה, בקרת אקלים, חימום במושבים קדמיים, מצלמת חנייה ומבט על, מחשב דרך, הגה מצופה עור, בורר מצבי נהיגה ועוד.

הרכב מוכח כבטיחותי בזכות מערכות הבטיחות המתקדמות שבו. בניהם תמצאו בלימת החרום, זינוק בעליה, ניטור שטחים מתים, בקרת יציבות אלקטרונית, חיישני לחץ אוויר בצמיגים, זיהוי הולכי רגל, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב, זיהוי תמרורים ועוד מגוון אופציות משפרי בטיחות.

אנחנו ב- charging point מתמחים בטעינת כל סוגי הרכבים החשמליים. סיפקנו מעל 800 עמדות לרכבי ג'ילי השונים. לכן אנו יודעים להתאים את העמדה הנחוצה ביותר לפי כל סוג רכב ותוואי שטח. אנו מבצעים תשתיות טעינה בחניונים תת קרקעיים וכמובן עמדות טעינה מנוהלות בבית משותף.

מפרט הטעינה של הרכב חשוב להבנת פרטי הטעינה לפני קנייה. שימו לב שזמני הטעינה הביתית והציבורית מתאימים לצרכים שלכם. 

טבלת נתוני הטעינה של Geely Geometry C 460 pro

קיבולת סוללה70 קילוואט
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1006.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית69
טווח נסיעה450 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)75KW
טעינה מהירה מ-0 ל-%10050 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
עמדת טעינה מתאימהעמדת טעינה תלת פאזית
Geely Geometry C 460 pro

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!