תפריט

עמדת טעינה לרכב ב.מ.וו (B.M.W)

בחר/י דגם

חברת B.M.W היא יצרנית רכבי יוקרה גרמנית, אשר הוקמה בשנת 1916 ועסקה בייצור מנועים למטוסים. אבל בהמשך התרחבה ונכנסה לתחום ייצור הרכבים ומאז השאר היסטוריה. אין אחד שלא מכיר את חברת ב.מ.וו ואת רכבי היוקרה שלה.

החברה נכנסה לייצור הרכבים החשמליים בשנת 2011 תחת שם המותג B.M.W i שהוא מעיין מותג משנה לרכבים החשמליים של החברה. 

לחברת במוו  יש מיזם משותף יחד עם היצרנית המוכרת פורשה שבו יפתחו יחד עמדת טעינה מהירה לרכבים המסוגלת בתוך 3 דק' טעינה להוסיף לרכב לא פחות מ-100 ק"מ. 

יבואנית רכבי ב.מ.וו בישראל היא חברת דלק מוטורס, חברה ציבורית וחלק מקבוצת דלק. דלק רכב יבואנית של מותגי רכב נוספים כמו: מאזדה, מיני ופורד. 

תוכלו להתרשם משלל דגמי B.M.W ב-6 אולמות התצוגה שלהם בפריסה ארצית – פתח תקווה, תל אביב (2 אולמות), חיפה, ירושלים, אשדוד.

BMW IX

ב.מ.וו iX הוא רכב פנאי חשמלי כחלק מהיצא הדגמים החשמליים של היצרנית הגרמנית. גודלו דומה מאוד לדגם האיקוני X5 והוא משווק ב-2 גרסאות שונות: XDRIVE 40 ו – XDRIVE 50. אשר לכל גרסה הנעה כפולה. 

הדגם בגרסת iX XDRIVE 50 מגיע עם סוללת 111.5 קוט"ש, 523 כ"ס והאצה מ-0 ל-100 במהירות של 4.6 שניות בלבד. טווח הנסיעה באקס דרייב 50 הוא 600 ק"מ לפי הצהרת היצרן, נתון מעולה ביחס לשאר הרכבים החשמליים בשוק כיום. האקס דרייב 40 לעומת זאת מספק רק 326 כ"ס ובעל האצה מ-0 ל-100 ב6.1 שניות.

העיצוב של הב.מ.וו ix אגרסיבי, מיוחד ושנוי במחלוקת. תא הנוסעים מינימליסטי וקלאסי. מערכת המולטימדיה גדול (14.9") עם אפשרות לחיבור אפל קארפליי. פיצ'רים נוספים הם טעינה אלחוטית, שליטה מההגה על המולטימדיה, חיבור USB, גג פנורמי, ריפודי עור, חניה אוטומטית, מצלמות חניה היקפיות, לוח מחוונים דיגיטלי, מראות צד מתקפלות, בקרת אקלים 4 אזורים, עיסוי במושבים ועוד.


ברמת הבטיחות לא חסכו על הב.מ.וו ix, הרכב קיבל 5 כוכבי בטיחות ומאובזר במערכות בטיחות מתקדמות, כמו: בקרת יציבות אלקטרונית, 6 כריות אוויר, ביטול כריות אויר לנוסע, בלימת חירום אוטונומית, זיהוי הולכי רגל, בקרת סטיה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת להתראה מפני עייפות נהג ועוד. 

לסיכום, הדגם ב.מ.וו IX  הוא רכב יוקרתי מאובזר היטב ובטיחותי להפליא, העיצוב החיצוני לא קלאסי ולפי טעם אישי. אם מצאתם עניין במראה החיצוני של הIX, הוא יספק לכם חווית נסיעה מעולה וחסכונית.


לפי רכישה או טעינה ראשונית של הרכב כדי להכיר את נתוני הטעינה העיקריים שלו. זאת על מנת לשמור על סוללת הרכב לטווח הארוך. בנוסף, תוכלו לבדוק האם הרכב מתאים לכם מבחינת זמני טעינה וצריכת חשמל ביתית. 

חברתנו מתקינה ומספקת עמדות טעינה ביתיות לכל רכבי במוו בהתאמה אישית, מאחורינו אלפי התקנות בפריסה ארצית. נשמח לספק לכם חווית טעינה מתקדמת ומותאמת אישית. 

כהרגלנו, אספנו עבורכם את נתוני הטעינה החשובים של ה- B.M.W iX והכנו לכם טבלה מפורטת.

טבלת נתוני טעינה BMW IX Xdrive50

קיבולת סוללה105.2 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית45
טווח נסיעה600 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)195 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10050 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה680
מיקום שקע טעינהימני - אחורי
B.M.W IX

B.M.W iX3

ב.מ.וו iX3 הוא רכב חשמלי SUV – פנאי אשר הושק לראשונה בשנת 2020, שנה לאחר מכן עבר מעין מתיחת פנים. הדגם iX3 שואב דמיון רב מהדגם המוכר של ב.מ.וו ה-X3, רק עם שינויים המזכירים שמדובר בקו העיצובי של הרכבים החשמליים של החברה. חברת B.M.W מפתחת כבר שנים את טכנולוגיית ה- EDRIVE המאפשרת לשפר את הנהיגה הדינמית, להפחית צריכת חשמל ולהקטין את משקל הרכב ע"י הקטנת גודל הסוללה.

תא הנוסעים ברכב מרגיש כמו שאר רכבי ב.מ.וו, עיצוב נקי, יוקרתי ומאובזר. איכות החומרים מורגשת, החומרים מהם עשוי תא הנוסעים נעימים למגע. בגזרת הפיצ'רים ישנו מסך מולטימדיה בגודל 10.25 אינץ' עם חיבור קארפליי. לוח המחוונים הינו דיגיטלי ובגודל של 12.3 אינץ'. לדגם גם גג זכוכית, ריפודי עור, מצלמות היקפיות, מערכת שמע איכותית של הרמן קרדון, אוטו הולד, תצוגה עילית אם אפשרות להצגת הניווט ועוד. 

סוללת הרכב בקיבולת של 74 קוט"ש, טווח הנסיעה המוצהר הינו 456 ק"מ. המנוע החשמלי מספק 286 כ"ס, ההאצה של הרכב מ-0 ל- 100 אורכת כ- 6.8 שניות. 

במחלקת הבטיחות ה-iX3 עברה את מבחני הריסוק האירופאי של NCAP וקיבלה דירוג של 5 כוכבי בטיחות. בין מערכות הבטיחות ניתן למצוא בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, התראה על רכב בשטח מת, 7 כריות אוויר, חיישני לחץ אוויר, התראה על תנועה החוצה מאחור, מערכת להתראה על עייפות הנהג ועוד.

לסיכום אם אתם מחפשים קרוסאובר חסכוני, יוקרתי, נוח לנסיעה ותפעול וכמובן חשמלי. הב.מ.וו iX3 יכולה להיות אחת מהשיקולים הבולטים שלכם. הטווח נסיעה שלה הוא מכובד ביחס למתחרות ויכול להוות יתרון בנסיעות ארוכות יחסית. 

תוכלו לטעון את הרכב בשלל עמדות טעינה DC מהירות הפרוסות ברחבי הארץ. אבל תשתיות הטעינה עדיין לא 100%. לכן התקנה של עמדה בבית יותר כלכלית ויותר נוחה. אנו מספקים מגוון עמדות טעינה לרכבי ב.מ.וו בהתאמה אישית לתשתיות החשמל בבית או בעסק שלכם.

אספנו עבורכם את נתוני הטעינה של הדגם, והנגשנו לכם את הכל בטבלה מסודרת. הכרת נתוני הטעינה מסייעת בשמירה על סוללת הרכב לאורך זמן.

טבלת נתוני הטעינה של B.M.W iX3

קיבולת סוללה74 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית49
טווח נסיעה456 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)155 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10047 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה520
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי
B.M.W IX3

B.M.W i4

הדגם ב.מ.וו i4 הוא רכב משפחתי קלאסי המזכיר מאוד את רכבי סדרה 3 וסדרה 4 של היצרנית הבווארית. מה שמבדיל בניהם הוא שהדגם i4 הוא דגם 5 דלתות ולא סדאן בדומה לסדרה 3. 

תא הנוסעים וסביבת הנהג מרשימים במיוחד, הצג הענק בגודל 14.9 אינץ' בולט בכניסה ראשונית לרכב. לצידו של הצג, ישנו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' המשתלב עם הצג בהרמוניה מושלמת. 

בנוסף תוכלו למצוא בתא הנוסעים בלם יד חשמלי, חיישנים היקפיים, מערכת חנייה אוטומטית, ריפודי דמוי עור, חלון בגג, דלת תא מטען חשמלית, מושבים חשמליים עם זיכרון במושב הנהג, טעינה אלחוטית, מראות צד עם מניעת סנוור ועוד.

לגרסת 35 של b.m.w i4 מנוע אחורי בעל 286 כ"ס וסוללת 70.2 קוט"ש וטווח נסיעה מוצהר של 461 ק"מ. 

בגרסת 40 של הדגם יש סוללה גדולה יותר (83.9) המספקת 240 כ"ס ובעלת טווח נסיעה מוצהר של 561 ק"מ. 

במבחן הריסוק האירופאי של NCAP קיבלה ה-i4 ציון של 4 כוכבי בטיחות. לרכב מערכות בטיחות מתקדמות – 6 כריות אוויר, בקרת יציבות אלקטרונית, מערכת לבלימת חירום עצמאית, מערכת התרעה מפני עייפות נהג, התראה מפני סטייה מנתיב, התראה מפני פגיעה מאחור, התראה מפני התנגשות צידית ועוד. 

הכנו לכם טבלה עם נתוני הטעינה החשובים של הרכב i4 של ב.מ.וו. הטבלה מסייעת לכם להכיר את נתוני הטעינה ובכך לשמור על טעינה נכונה של הרכב, מה שעוזר לשמור על תפוקת הסוללה לאורך זמן.

טבלת נתוני טעינה B.M.W i4

קיבולת סוללה80.7 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית60
טווח נסיעה561 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)207 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10035 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה800
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

B.M.W i4 M50

במוו i4x שייכת לסדרת i4 עליה דיברנו קודם. אך היא ספורטיבית יותר ובעלת 2 מנועים והנעה כפולה. יחד הם מספקים 544 כוחות סוס ובעלת טווח נסיעה של 503 ק"מ בין טעינות. 

גרסה זו מסוגלת להאיץ מאפס למאה ב-3.9 שניות בלבד, מה שהופך אותה למכונית ספורטיבית במיוחד.

בניגוד ל-i4 הסטנדרטית כאן החישוקים בגודל 19" וישנה גם תאורת לייזר. 

חוץ מזה את המפרט של הרכב זהה כמעט לחלוטין לשאר דגמי i4 של היצרנית ואותם תוכלו למצוא בתיאור העליות על דגמי איי 4. 

כמובן שנתוני הטעינה שונים במקצת, לכן אספנו עבורכם את נתוני הטעינה של הרכב והכנו טבלה עם נתוני הטעינה החשובים ביותר.

טבלת נתוני טעינה B.M.W i4 M50

קיבולת סוללה80.7 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1008 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית52
טווח נסיעה503 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)207 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10035 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה700
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

B.M.W i7

ב.מ.וו i7 החדשה הושקה לראשונה בשנת 2022, מדובר על רכב פאר המזכיר מאוד את הסדרה 7 של היצרנית. טכנולוגית, הרכב מאובזר בצורה יוצאת דופן – מסך מולטימדיה ענק בגודל 14.9 אינץ', פתיחת דלתות מהנייד, היגוי אחורי אקטיבי, תאורת לד, גג זכוכית פנורמי, מפתח חכם, צגים בידיות הדלתות המאפשרות לשליטה על מערכות הרכב השונות, סגירה רכה לדלתות, מושבים קדמיים עם חימום אוורור ועיסוי, שליטה בוילונות הרכב ועוד. 

אבל מה שהכי אהבנו הוא מסך הקולנוע למושבים מאחור בגודל 31.3 אינץ'. המאפשר להפוך את מושבי הרכב האחוריים לאולם קולנוע נייד.

סוללת הרכב בגודל 101.7 קוט"ש ובעלת טווח נסיעה של 600 ק"מ בין טעינות. הרכב מספק כ-544 כ"ס אולם, בעתיד תושק כנראה גרסה חדשה וחזקה יותר בעלת 660 כ"ס. 

כמובן שמערכות בטיחות לא חסר: ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, תיקון סטייה מנתיב, חניה אוטומטית. לרכב גם אפשרות נהיגה אוטונומית ברמה 3, אך לצערנו בישראל זה לא קיים. 

לסיכום, B.M.W i7 היא מכונית פאר ללא פשרות – העיצוב נהדר ומשדר יוקרה, פנים הרכב מרווח מאוד והוא מציע פיצ'רים שאין ברכבים באותה קטגוריה כמו מסך הקולנוע האחורי. אם אתם מחפשים רכב טכנולוגי במיוחד וכך גם מפואר. אין ספק שה- i7 הוא הרכב בעבורכם.

חברת Carging Point מספקת פתרונות טעינה ליותר מ- 3,000 לקוחות מרוצים. אנו מומחים בלהתאים עמדת טעינה לפי סוג רכב וכמובן לפי תשתית החשמל הביתית שלכם. ברשותינו עמדות טעינה ביתיות לרכבי ב.מ.וו השונים. 

אספנו עבורכם את פרטי הטעינה החשובים של הדגם B.M.W i7 כדי שתוכלו לטעון את הרכב שלכם ביעילות. טעינה נכונה מסייעת לכם לשמור על סוללת הרכב בתפוקה מירבית לאורך זמן. 

טבלת נתוני טעינה B.M.W i7

קיבולת סוללה101.7 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10010 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית47
טווח נסיעה600 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)200 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10032 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה760
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

B.M.W i3

ב.מ.וו i3  הוא רכב חשמלי האטצ'בק מיני עם מראה קטן וייחודי. העיצוב החיצוני מורכב משלושה צבעים: לבן כחול ושחור. הדגם ב.מ.וו i3 הוצג בגרמניה והינו הרכב הראשון בסדרת ה-i החשמליות של במוו. 

ממבט ברכב הוא אינו מזכיר או דומה לקו העיצוב של חברת B.M.W, הרכב מרווח יחסית לנוסעים מלפנים, אך פחות ליושבים מאחור. תא המטען בנפח של 260 ליטרים, לא ציפינו ליותר מרכב באורך 4011 מ"מ. 

ב.מ.וו i3 מאובזרת ללא פשרות, תוכלו למצוא: חימום במושבים מלפנים, תאורת לד, חיישני גשם, הנעה ללא מפתח, מראות צד מתקפלות המונעות סנוור. בנוסף לוח המחוונים מגיע בגודל 5.7" ומשמאלו, מסך מולטימדיה עם מערכת ניווט מובנת בגודל 10.25". 

בגזרת הבטיחות ל- B.M.W i3 עברה את מבחני הריסוק האירופאים של NCAP וקיבלה ציון של 4 כוכבים. לרכב מערכות בטיחות מתקדמות, כמו: 6 כריות אוויר, מערכת לזיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית ועוד. 

לרכב סוללה בקיבולת של 37.9 קוט"ש המספקת 170 כוחות סוס. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 בזמן של 7.3 שניות. 

בשורה התחתונה, הרכב מתאים יותר לנסיעה עירונית, בגלל הטווח הקצר. אולם ניתן להתנייד גם מחוץ לעיר אבל יש לקחת בחשבון שאולי יהיה צורך לטעינה בעמדות טעינה ציבוריות. אם אתם מחפשים רכב קטן אבל יוקרתי, כנראה שכדאי לכם לשקול רכישה של במוו i3. 

אספנו בעבורכם את נתוני הטעינה של הרכב, והכנו לכם טבלה מפורטת של נתוני הטעינה החשובים. סוללת הרכב מאבדת מעוצמתה לאורך הזמן, טעינה נכונה מסייעת לשמור על תפוקת הסוללה לאורך השנים ומונעת ירידה בתפוקה. 

טבלת נתוני טעינה B.M.W i3

קיבולת סוללה37.9 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1004.5 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית58
טווח נסיעה359 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)49 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10045 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה270
מיקום שקע טעינהצד ימין - אחורי

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!