תפריט

עמדת טעינה לרכב אם ג'י (MG)

בחר/י דגם

המותג MG במקור הוא מותג רכב בריטי, אשר היה ידוע בזכות רכבי הספורט דו מושביים. החברה ייצרה רכבי קופה וסדאן בנוסף. בשנת 2005 המותג נמצא בידייו של תאגיד הרכב הסיני SAIC, נכון לעכשיו הוא מייצר בסין רכבים תחת המותג המוכר MG. 

בשנת 1994 חברת BMW (במוו) את קבוצת רובר את קבוצת רובר (ע"ש המותג רובר שמוזג לקבוצת MG) על מנת להרחיב את פעילות החברה. ב-4 שנים הראשונות זה היה סיפור הצלחה. אבל לאחר מכן הקבוצה ספגה הפסדים רבים. תחת בעלותה של ב.מ.וו יוצר רק רכב אחד אייקוני ה- MGF, רכב ספורטיבי יפייפיה. לאחר 6 שנים בשנת 2000 הכריזה במוו שמוחקת את ההשקעה ברובר בגלל הפסק של 2.4 מיליארד דולרים.

משנת 2009 יבואנית ומשווקת רכבי MG בישראל היא "קבוצת לובינסקי", חברה פרטית ישראלית אשר הוקמה ע"י ישראל ודוד לובינסקי בשנת 1936. החברה יבואנית של מותגי רכב נוספים כמו פיז'ו, אופל וסיטרואן.

MG ZS EV

הדגם MG ZS EV הוא רכב חשמלי – פנאי המיוצר ע"י יצרנית הרכב SAIC. הרכב בעל 5 מקומות והחל שיווק בישראל בסוף 2019. מחיר השיווק ההתחלתי שלו היה אטרקטיבי במיוחד וזכה להצלחה. בשנת 2023 נחתה בישראל גרסה חדשה ומשופרת עם עיצוב חדשני וסוללה גדולה עם טווח נסיעה גדול יותר.  הדגם נמכר ברמת גימור אחת בלבד, ומתאים לכל מי שמחפש רכב משפחתי חשמל עם טווח נסיעה מכובד.  

ה- MG ZS EV מצויד בסוללת 69.9 קוט"ש המספקת טווח נסיעה מוצהר של 440 ק"מ ותאוצת הרכב מ-0 ל-100 לוקחת 8.6 שניות. תא הנוסעים מרווח מאוד ומלא בפיצ'רים כמו: מסך מולטימדיה 10.1 אינץ' התומך באנדרואיד אוטו ובאפל קארפליי, גג פנורמי, משטח טעינה אלחוטי, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ', שקעי USB, כניסה והתנעה ללא מפתח, מראות צד הכוללות הפשרת אדים, 4 מצלמות המצלמות 360 מעלות ועוד.

בגזרת הבטיחות הרכב עדיין לא עבר את מבחן הריסוק האירופאי של NCAP, אבל הדגם הקודם כן נבחן וזכה ל5 כוכבי בטיחות. למרות זאת, הרכב מאובזר במערכות בטיחות מתקדמות – 6 כריות אוויר, התראה על רכב בשטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על נתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים. בנוסף לכל אלו הרכב מאובזר במערכת הנקראת MG PILOT שהיא פיתוח של החברה למספר מערכות המסייעות לנהג ובכך גם לביטחונו ולביטחון הנוסעים. 

האחריות של הרכב היא למשך 5 שנים או 150 אלף ק"מ, בנוסף, האחריות על סוללת הרכב הינה ל-8 שנים או 150 אלף ק"מ.

יש לכם רכב MG חשמלי, כדאי לכם לדעת את פרטי הטעינה של הרכב. הכרת הפרטים מסייעת לכם להבין האם הרכב מתאים לתשתית החשמל שלכם וכמובן לצרכי הנסיעה שלכם. במידה והפרטים מתאימים לכם תוכלו להיעזר בנו בהתאמת עמדת הטעינה המתאימה בעבורכם. כהרגלנו, אספנו את פרטי הטעינה של הדגם ZS EV והכנו לכם טבלה מפורטת עם נתוני הטעינה החשובים.

טבלת נתוני טעינה MG ZS EV long range

קיבולת סוללה68.3 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית7.4KW לשעה
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית34
טווח נסיעה440 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)94 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10037 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה420
האם הרכב תלת פאזי?לא
EHS PHEV

MG4

הדגם MG4 הוא רכב חשמלי משפחתי עם עיצוב חדשני, הרכב בעל הנעה אחורית ומספק חווית נהיגה נוחה ורגועה. הדגם הוא הרכב הראשון של היצרנית הסינית בעל פלטפורמה חדשנית של החברה (MSP), המספקת טווח נסיעה גבוה וטעינה מהירה.

פנים ה- MG4 מעוצב מינימליסטי ונקי, אך מרווח מאוד. במרכז הרכב ישנו מסך מולטימדיה 10.25" התומכת באפל קאר פליי ובאנדרואיד אוטו. בנוסף משמאל למסך המולטימדיה ישנו לוח מחוונים דיגיטלי 7". לרכב תא מטען בנפח של 363 ליטרים (ללא תא מטען אחורי), בעת קיפול המושבים נפח תא המטען גדל ל- 1177 ליטרים).

ה- MG4 משווקת בישראל ב-3 רמות גימור: 

סטנדרט – 51 קוט"ש סוללה (350 ק"מ טווח) ותאוצה מ-0 ל-100 ב-7.7 שניות.
קומפורט – 64 קוט"ש סוללה (435 ק"מ טווח) ותאוצה מ-0 ל- 100 ב- 7.9 שניות.
לקשרי –  64 קוט"ש סוללה (450 ק"מ טווח) ותאוצה מ-0 ל- 100 ב- 7.9 שניות.

בגזרת הבטיחות ה-MG4 החשמלית נבחנה במבחני הריסוק של NCAP האירופאית וקיבלה 5 כוכבי בטיחות. הרכב מגיע עם 6 כריות אוויר, מערכת לבלימת חירום, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית. ברמת גימור לקשרי ישנן עוד כמה מערכות בטיחות נוספות כמו: אזהרה מפני רכב חוצה בזמן פתיחת הדלתות, אפשרות לניטור שטחים מתים ועוד. 

האחריות על הרכב היא ל-5 שנים או 150,000 ק"מ, בנוסף האחריות על הסוללה עומדת על 8 שנים או 150,000 ק"מ. 

הרכב MG 4 היא חשמלית מהנה לכל המשפחה, כמובן שבגרסה החשמלית שלה היא מעניקה גם חיסכון משמעותי בעלויות הנסיעה והתפעול השוטף. טווח הנסיעה ברכב מעולה, במיוחד ברמות הגימור הגבוהות יותר. מה שמאפשר נסיעה לטיולים ללא חרדת טווח גדולה מדי. 

חברת Charging – Point מספקת עמדות טעינה מתקדמות המתאימות לכל סוגי הרכבים. נשמח לעמוד לשירותכם ולהתאים לכם את עמדת הטעינה עבור ה- MG שלכם. בשיחה קצרה נוכל לתת לכם הצעת מחיר הכוללת את עמדת הטעינה ואת מחיר ההתקנה של עמדת הטעינה.

רוצים לרכוש MG5 או שאתם כבר בעלים של אחד כזה? חשוב שתכירו את נתוני הטעינה של הרכב. נתוני הטעינה חשובים כדי לוודא שטוענים את הרכב כראוי וגם כדי לדעת עלויות וזמני טעינה ובכך תוכלו לדעת האם הרכב מתאים לכם או לא. אספנו כהרגלנו את נתוני הטעינה החשובים של הרכב והכנו לכם טבלה מסודרת. 

טבלת נתוני הטעינה של MG4

קיבולת סוללה61.7 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית6.6 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%10011 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית33
טווח נסיעה450 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)142 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10035 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה630
האם הרכב תלת פאזי?לא

MG Marvel R

הדגם MG מארוול R הושק בשנת 2020, מדובר על רכב פנאי SUV. 

המארוול R מגיע בגרסת הנעה אחורית (180 כ"ס) ובגרסת הנעה כפולה (288 כ"ס). לשתי הגרסאות אותה סוללה (69.9 קוט"ש). אך טווח הנסיעה שונה. בגרסת ההנעה הכפולה טווח הנסיעה הינו 370, אך בגרסת ההנעה האחורית הטווח הינו 402 ק"מ.

תא הנוסעים ומרחב הנהג מעוצבים באלגנטיות וחדשנות רבה. מסך המולטימדיה ענק ביחס למתחרות (19.4").  ברמת האבזור תוכלו למצוא גם בקרת אקלים, גג פנורמי לא נפתח, חימום ואוורור במושבים קדמיים, חיישני גשם ותאורה, מחשב דרך, בורר 4 מצבי נהיגה, תא מטען נפתח ע"י העברת רגל, תא טעינה אלחוטי ועוד.

הרכב עבר את מבחני הריסוק של NCAP האירופאית וזכה ל-4 כוכבי בטיחות.בין מערכות הבטיחות הרבות תוכלו למצוא 7 כריות אוויר, ביטול כרית אוויר לנוסע, בקרת יציבות ESP, בלימת חירום עצמאית, מערכת להתרעה מפני סטייה מנתיב, מערכת זיהוי תמרורים, התרעה על תנועה החוצה מאחור ועוד מגוון רחב של מערכות בטיחות. 

בשורה תחתונה, המארוול R מפנק ומרווח ומתאים למשפחות וליחידים כאחד. טווח הנסיעה מכובד ומספיק לנסיעות בעיר ולנסיעות רחוקות. כמובן שנסיעות רחוקות ידרשו מדי פעם טעינה בעמדות ציבוריות. אך פריסת עמדות הטעינה הציבוריות רחבה יחסית כיום ויכולה להיות פתרון זמין ויעיל.

יש לכם MG מארוול R, חשוב להכיר את נתוני הטעינה של הרכב. הכרת נתוני הטעינה מאפשרת טעינה נכונה של הרכב, המונעת ירידה בתפוקת הסוללה לאורך זמן. 

לנוחיותכם, הכנו לכם טבלה עם כל נתוני הטעינה החשובים של המארוול R.

טבלת נתוני טעינה MG Marvel R

קיבולת סוללה70 קוט"ש
הספק מקסימלי בטעינה ביתית11 קוט"ש
טעינה ביתית מ-0 ל-%1007 שעות
ק"מ לשעת טעינה ביתית50
טווח נסיעה400 ק"מ
סוג חיבורTYPE2
הספק טעינה מהירה מקסימאלי (DC)94 קוט"ש
טעינה מהירה מ-0 ל-%10040 דקות
סוג חיבור בטעינה מהירהCCS
ק"מ לשעת טעינה מהירה630
מיקום שקע טעינהימני - אחורי
MG MARVEL R

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!