תפריט

כמה עולה להטעין רכב חשמלי?

כמה עולה טעינת רכב חשמלי?

המון אנשים שואלים, כמה עולה להטעין רכב חשמלי?

מה ההבדל בין צריכת החשמל של רכבים חשמליים לבין צריכת הדלק ברכבי בנזין וסולר?

משפחות רבות בישראל ובעולם מבזבזות המון כסף מהתקציב החודשי על תדלוק הרכב שלהם.

אם יצליחו לחסור אפילו חצי מהתקציב שלהם הרי שמדובר בעשרות ומאות אלפי שקלים לתווך הארוך.

אז האם הנסיעה ברכב חשמלי יכולה לתת פתרון לצריכת הדלק של רכבי הבעירה? יצאנו לבדוק.

כמה עולה להטעין רכב חשמלי בישראל?

טעינת רכב חשמלי

ישנן 2 סוגי עמדות עבור טעינת רכב חשמלי.

ריכזנו עבורכם את המחירים הממוצעים של שני עמדות הטעינה.

עמדת טעינה ביתית לרכב חשמלי היא עמדה שמותקנת ע"י בעל הרכב בביתו או במקום עבודתו.

זאת על מנת לתת פתרון טעינה זול וקרוב יותר.

היתרונות בעמדה זו היא היכולת להטעין את הרכב בזמן שאתם בבית או בזמן העבודה.

כך שתמיד תוכלו להיות עם סוללה מלאה ולא לחשוש מנסיעה למרחק.

המחיר של עמדת הטעינה הפרטית אינו קבוע ומשתנה בין לפי סוג העמדה.

מחיר של טעינה מלאה בעמדה פרטית תלויה קודם כל בסוג הרכב וביכולות הטעינה שלו.

המחיר בדרך כלל ינוע בין 20-30 שקלים לטעינה מלאה.

עמדת טעינה פרטית נחשבת לפתרון הטעינה הזול ביותר.

טעינה זו מתבצעת ע"י עמדת טעינה שמותקנת בחניית הבית שלכם.

עלויות הנסיעה לפי קילומטרים יהיו בין 9-14 שקלים לקילומטר.

מה שאומר שנהג ישראלי ממוצא יכול לחסוך בין 5000 ל- 7000 שקלים בשנה ע"י נהיגה ברכב חשמלי.

עלות יהיה תלויה במרחק בין עמדת הטעינה ללוח החשמל ובסוג העמדה שנרכשה.

עמדת טעינה ציבורית עמדה ציבורית היא עמדה שמותקנת ע"י חברה חיצונית המפעילה את העמדה.

בדרך כלל הממשק יהיה  בעזרת אפליקציה.

עמדת טעינה ציבורית יכולה להוות פתרון לכל מי שנוסע נסיעות ארוכות או שנתקע ללא טעינה.

המחיר של טעינה ציבורית יותר יקר מטעינה פרטית.

עלות הטעינה ציבורית תהיה בין 35-65 שקלים לטעינה מלאה.

ישנן עמדות ציבוריות שמספקות טעינה מהירה לרכב מה שלרוב יהיה קצת יקר יותר.

ישנן מספר לא מבוטל של מפעילי עמדות טעינה ברחבי הארץ.

אפשר להתעדכן באפליקציה של כל מפעיל ולבדוק את פערי המחירים.

עמדת טעינה של charging point

מה ההבדל בין טעינת רכב חשמלי לרכב בנזין?

טעינת רכב חשמלי ורכבים חשמליים גדולים הולכים והופכים לנפוצים יותר.

הגיע הזמן להשוואה ומציאת הבדלים בין רכב בנזין לרכב חשמלי.

עלות אחזקה ממוצעת של רכב בנזין עם מנוע 1600 סמ"ק היא 3000 שקל ממוצע בחודש.

לעומת זאת עלות אחזקה ממוצעת של רכב חשמלי היא 2200 שקלים.

מה שאומר שבעלות על רכב חשמלי יכולה להביא לחיסכון של כ- 25% מכלל ההוצאות השנתיות.

בנזין וחשמלי יתרונות וחסרונות במחיר התחזוקה.

טעינה חשמלית לרכב היא הזולה מבין כל האפשריות השונות.

כמעט לכל אחד מאתנו יש או היה רכב בנזין או סולר.

רכבים עם מנוע בעירה פנימית דורשים המון תחזוקה באופן שוטף.

אך היתרונות ברכב החשמלי נובע גם מכמות חלקים פחותה לעומת רכב עם מנוע בעירה.

אין בוכנות במנוע שזזות ויכולות להתקלקל, אין שמן מנוע שיכול להיגמר ולעשות נזק בלתי הפיך.

טעינת רכב חשמלי יכול להגיע ל-300 קילומטר בממוצע עד שידרוש הטענה של מספר שעות.

לעומת רכב בנזין שכביכול לא מוגבל במרחק בגלל שפרוסות עבורו תחנות דלק בכל רחבי הארץ.

היתרונות הבולטים ברכב חשמלי הם אמינות ואיכות המנוע החשמלי על פני מנוע הבנזין.

ברכב חשמלי לא יהיה לכם הרבה ביקורים במוסך מפני שבלאי הרכב מופחת בהרבה מרכב בנזין.

עוד יתרון הוא שמירה על איכות הסביבה וצריכת דלק נמוכה מאוד בעומסי תנועה.

אין ספק בכלל שנסיעה ברכב חשמלי זה הדבר הבא.

בגלל החיסכון האדיר בתחזוקה ובמחיר הנסיעה וגם בכלל שמירה על איכות הסביבה.

משפחות רבות בישראל ובעולם כבר עברו לרכב חשמלי ואנו מאמינים שמספר זה יוכפל כבר בשנה הבאה.טעינ

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!