תפריט

מחיר נסיעה חשמלית

נסיעה חשמלית

כמה עולה נסיעה ברכב חשמלי?

המון אנשים שואלים מה ההבדל בין צריכת החשמל של רכבים חשמליים לבין צריכת הדלק ברכבי בנזין וסולר.
משפחות רבות בישראל ובעולם מבזבזות המון כסף מהתקציב החודשי על תדלוק הרכב שלהם.
אם יצליחו לחסור אפילו חצי מהתקציב שלהם הרי שמדובר בעשרות ומאות אלפי שקלים לתווך הארוך.
אז האם הנסיעה ברכב חשמלי יכולה לתת פתרון לצריכת הדלק הגבוהה של רכבי הבעירה הפנימית? יצאנו לבדוק עבורכם.

מה המחיר של טעינה ברכב חשמלי?

ישנן 2 סוגי עמדות טעינה לרכבים חשמליים.
ריכזנו עבורכם את המחירים הממוצעים של שני עמדות הטעינה.

עמדה פרטית:
עמדה פרטית היא עמדה שמותקנת ע"י בעל הרכב בביתו או במקום עבודתו, על מנת לתת פתרון טעינה זול וקרוב.
היתרונות בעמדה זו היא היכולת להטעין את הרכב בזמן שאתם בבית או בזמן העבודה וכך להיות תמיד עם סוללה מלאה ולא לחשוש מנסיעה למרחק.
המחיר של עמדת הטעינה הפרטית אינו קבוע ומשתנה בין לפי סוג העמדה.
מחיר של טעינה מלאה בעמדה פרטית תלויה קודם כל בסוג הרכב וביכולות הטעינה שלו, המחיר בדרך כלל ינוע בין 20-30 שקלים לטעינה מלאה.
עמדת טעינה פרטית נחשבת לפתרון הטעינה הזול ביותר, טעינה זו מתבצעת ע"י עמדת טעינה שמותקנת בחניית הבית שלכם.
עלויות הנסיעה לפי קילומטרים יהיו בין 9-14 שקלים לקילומטר.
מה שאומר שנהג ישראלי ממוצא יכול לחסוך בין 5000 ל- 7000 שקלים בשנה ע"י נהיגה ברכב חשמלי
עלות יהיה תלויה במרחק בין עמדת הטעינה ללוח החשמל ובסוג העמדה שנרכשה.

עמדות טעינה ציבוריות:

עמדות טעינה לרכב חשמלי ציבוריות הן בעצם עמדה שמותקנת ע"י חברה חיצונית המפעילה את העמדה בדרך כלל בעזרת אפליקציה.
עמדת טעינה ציבורית יכולה להוות פתרון לכל מי שנוסע נסיעות ארוכות או שנתקע ללא טעינה.
המחיר של טעינה ציבורית יותר יקר מטעינה פרטית, עלותה תהיה בין 35-65 שקלים לטעינה מלאה.
ישנן עמדות ציבוריות שמספקות טעינה מהירה לרכב מה שלרוב יהיה קצת יקר יותר.
ישנן מספר מפעילים של עמדות טעינה ברחבי הארץ, אפשר להתעדכן באפליקציה של כל מפעיל ולבדוק את פערי המחירים.

רכב חשמלי בשטח פתוח

מה ההבדל בין אחזקת רכב חשמלי לרכב בנזין ?

בשנים האחרונות רכבים חשמליים הולכים והופכים לנפוצים יותר, הגיע הזמן להשוואה ומציאת הבדלים בין רכב בנזין לרכב חשמלי.
עלות אחזקה ממוצעת של רכב בנזין עם מנוע 1600 סמ"ק היא 3000 שקל ממוצע בחודש.
לעומת זאת עלות אחזקה ממוצעת של רכב חשמלי היא 2200 שקלים.
מה שאומר שבעלות על רכב חשמלי יכולה להביא לחיסכון של כ- 25% מכלל ההוצאות השנתיות.


בנזין וחשמלי יתרונות וחסרונות במחיר התחזוקה .
כמעט לכל אחד מאיתנו יש או היה רכב בנזין או סולר, רכבים מסוג זה דורשים המון תחזוקה באופן שוטף.
אך היתרונות ברכב החשמלי נובע גם מכמות חלקים פחותה לעומת רכב עם מנוע בעירה, אין בוכנות במנוע שזזות ויכולות להתקלקל, אין שמן מנוע שיכול להיגמר ולעשות נזק בלתי הפיך.
רכב חשמלי ממוצע יכול להגיע לעד – 260 קילומטר עד שידרוש הטענה של מספר שעות, לעומת רכב בנזין שכביכול לא מוגבל במרחק בגלל שפרוסות עבורו תחנות דלק בכל רחבי הארץ.
היתרונות הבולטים ברחב חשמלי לעומת רכב בנזין הן אמינות ואיכות המנוע החשמלי על פני מנוע הבנזין.
ברכב חשמלי לא יהיה לכם הרבה ביקורים במוסך מפני שהבלאי של הרכב מופחת בהרבה מרכב בנזין.
עוד יתרון הוא שמירה על איכות הסביבה וצריכת דלק נמוכה מאוד בעומסי תנועה.


אין ספק בכלל שנסיעה ברכב חשמלי זה הדבר הבא, גם בגלל החיסכון האדיר בתחזוקה ובמחיר הנסיעה וגם בכלל שמירה על איכות הסביבה.
משפחות רבות בישראל ובעולם כבר עברו לרכב חשמלי ואנו מאמינים שמספר זה יוכפל כבר בשנה הבאה.

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!