תפריט

כמה תחסוך לכם נסיעה ברכב חשמלי?

רכב חשמלי בצבע לבן מחובר למטען

חיסכון רכב חשמלי

כמו שכולכם בטוח כבר יודעים המחיר שמשלמים על הרכב הוא לא רק המחיר שהוא עלה לכם.

עלויות האחזקה והתפעול וכמובן הבלאי של חלקי הרכב הוא עלות בלתי נפרדת מהמחיר הכולל שמשלמים על הרכב.
ככל שממשיכים לבדוק ולבחון את עלויות התחזוקה.

אפשר לראות בבירור שעה נסיעה ברכב חשמלי זולה הרבה יותר מנסיעה ברכב בנזין או סולר.

לפי בדיקות שנערכו הנסיעה ברכבים חשמליים תחסוך לכם חצי מעלות הטיפול רכבים עם מנוע בעירה.
ידוע שרכב חדש יותר זול יותר לתחזוק מרכב ותיק יותר על הכביש.
גם ברכבים חשמליים זה מתקיים אבל מחקרים שהתקיימו גילו שבכל קילומטר מ הנמוך ביותר עד הגבוה ביותר אין ספק של נסיעה ברכב חשמלי תהיה זולה יותר לתחזוקה.

מדוע נסיעה ברכב חשמלי זולה מאוד?

ישנם מספר גורמים שוכחים את הנסיעה במכונית חשמלית זולה משמעותית:

  1. טיפולים תקופתיים – כל רכב זקוק לטיפול מידי תקופה, בדרך כלל מבצעים אחד כזה בכל שנה או בכל 15 אלף קילומטר. עלות הטיפולים הממוצעת יכולה להיות בין 1000 ל 1500 שקלים בשנה ומעלה (תמיד יש בלתמים הדורשים יחס נוסף).
    לעומת זאת במכוניות חשמלית יש פחות חלקים שיכולים להישחק עקב תנועה מתמדת כמו: מנוע בעל בוכנות, רצועת טיימינג שצריך להחליף כל מספר קילומטרים וגיר הילוכים שנשחק מהעברות.
    ברכבים חשמליים המנוע הוא מנוע חשמלי ללא בוכנות ללא רצועת טיימינג וללא שמן שיכול להיגמר ולעשות נזקים בלתי הפיכים למנוע.
  2. עלויות הדלק – כל מי שמחזיק ברכב בנזין יכול להעיד שעלויות הדלק החודשיות יכולות להגיע בין מאות לאלפי שקלים בחודש. המחיר של הדלק בישראל הוא יקר מאוד בהשוואה לחשמל שנצרך כדי להטעין רכב חשמלי.
    קשה מאוד לראות הוזלה של הדלק בעתיד, מה שנותן יתרון מובהק לרכבים חשמליים המטענים ברבע מחיר ממילוי טנק דלק ברכב בנזין. הנהג הישראלי נוסע בממוצע 20 אלף קילומטר בשנה, מה שנותן פוטנציאל החיסכון של בן 6000 ל 7000 שקלים בשנה רק על הוצאות הדלק
  3. מערכת הבלמים – מערכת הבלמים יולי המרכיב הבטיחותי ביותר ברכב. החלפת מערכת בלמים לאחר שחיקתה יכולה להגיע לסכום לא מבוטל. ברכבים חשמליים מערכת הבלימה מעבירה אנרגיה באמצעות דינמו בזמן הבלימה, מה שנותן לנצל את האנרגיה בלימת הרכב לטובת זמן נסיעה ממושך יותר וכמובן חוסכת כסף בשל שחיקה מופחתת של מערכת הבלימה. 3) עלויות הדלק – כל מי שמחזיק ברכב בנזין יכול להעיד שעלויות הדלק החודשיות יכולות להגיע בין מאות לאלפי שקלים בחודש. המחיר של הדלק בישראל הוא יקר מאוד בהשוואה לחשמל שנצרך כדי להטעין רכב חשמלי.
    קשה מאוד לראות הוזלה של הדלק בעתיד, מה שנותן יתרון מובהק לרכבים חשמליים המטענים ברבע מחיר ממילוי טנק דלק ברכב בנזין. הנהג הישראלי נוסע בממוצע 20 אלף קילומטר בשנה, מה שנותן פוטנציאל החיסכון של בן 6000 ל 7000 שקלים בשנה רק על הוצאות הדלק.


היתרונות בין רכב חשמלי לרכב בעל מנוע בעירה לא נגמרות רק בעלויות הדלק ובעלויות התחזוקה השוטפת.
הרכבים החשמליים הם ירוקים מאוד ומאוד ידידותיים לסביבה, בשל הפחתה של זיהום האוויר, הגורם למחלות רבות בקרב האוכלוסייה. נסיעה ברכב חשמלי יכולה לסייע לשמירה עלינו ועל ילדינו.
אנו מאמינים שהרכבים החשמליים כאן כדי להישאר ואין ספק שבעוד כמה שנים כמות הרכבים החשמליים שתהיה בישראל תהיה גדולה משמעותית מהיום.

במדינת ישראל מעודדים שימוש ברכבים ירוקים וגם נותנים הקלות מסוימות לאנשים אשר מחליטים לרכוש מכוניות חשמליות לשימוש פרטי או עסקי.

רכשתם רכב חשמלי? צריכים לבצע התקנת עמדת טעינה? 

התקשרו או השאירו פרטים ותקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר!!

רוצים שנחזור אליכם?

השאירו פרטים או חייגו וקבלו הצעת מחיר משתלמת ביותר!